פרסום ראשון

תמה הסאגה: 'דגל' תוביל רשימה מאוחדת בגבעת זאב

לאחר סאגה ממושכת שאיימה להבעיר את אש המחלוקת בגבעת זאב, כעת נראה כי העניינים נרגעו, ורשימה מאוחדת בהובלת "דגל התורה" תתמודד למועצה בגבעת זאב (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
איציק ברנר, שלמה בריזל וזאב ליפסקר בחתימת ההסכם (צילום: כיכר השבת)

לפני מספר חודשים הוחלט ב'דגל התורה' כי מנהל סניף 'דגל' בירושלים יצחק ברנר ימונה להוביל את הרשימה בגבעת זאב. אלא, שללא קשר למינויו החל קרב פנימי בין הקהילות החרדיות. בעוד ב'דגל התורה' דרשו את המקום הראשון, בחסידות קרלין, חב"ד ובקרב החרדים העובדים איימו על הרצת רשימה נפרדת.

במהלך החודשיים האחרונים נערכו פגישות רבות בין הצדדים. תחילה היה נראה כי המחלוקת מריימת לפורר את האחדות ביישוב המתפתח. אלא שבשבועיים האחרונים, לאחר מעברו של איציק ברנר להתגורר בשכונה כפי שמחייב החוק לקראת התמודדותו, החלה להתרקם רשימה מאוחדת.

על פי המידע שהגיע לידי 'כיכר השבת', דגל התורה, קרלין, בעלזא, חב"ד והחרדים העובדים ירוצו ברשימה אחת. במקום הראשון ובתפקיד הסגן יכהן איציק ברנר (דגל התורה), במקום השני ישובץ שלמה בריזל (קרלין), במקום השלישי זאב ליפסקר (חב"ד וחרדים עובדים) ובמקום הרביעי נציג דגל התורה.

היום (רביעי) ישבו הצדדים: איציק ברנר, שלמה בריזל וזאב ליפסקר וסיכמו על ריצה משותפת. הצדדים מקווים, כי מפלגת ש"ס תצטרף אף היא בזמן הקרוב למהלך האחדות.

איציק ברנר מסר ל"כיכר השבת": "שמח שלאחר פעילות מאומצת הצלחנו להביא את בשורת האחדות לגבעת זאב. המהלך נעשה בעידודם וברכתם של רבני וחברי הכנסת של התנועה. כולי תקווה כי המהלך יביא לחיזוק הכוח החרדי, ובכך יספק את צרכי התושבים החרדים על הצד הטוב ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר