סרט "הבלתי רשמיים" על ש"ס: ניסים זאב מאיים בתביעה

סרט חדש שפורסם השבוע ומתאר את סיפור הקמתה של מפלגת ש"ס, גרר מצד אחד תגובות נלהבות ומצד שני איומים • "זהו עיוות היסטורי, אני הקמתי את ש"ס" (מדיה, ברנז'ה)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
מתוך מודעת הסרט (צילום: יח"צ)

"הבלתי רשמיים", סרט חדש שיצא בימים האחרונים ואשר מתאר את סיפור הקמתה של מפלגת ש"ס, חושף את מפיקיו לתביעה - כך על פי דיווח של יאיר שרקי ב'החדשות'.

הסרט, שאותו ביים אלירן מלכה וגיבורו הראשי הוא לא אחר מהאמן והיוצר שולי רנד, עוסק כאמור אם כי בצורה מדומיינת ולא מדויקת בהיסטוריית ש"ס בימי הקמתה בידי ניסים זאב, שלמה דיין ויעקב כהן. אך בסרט מוזכר רק שמו של כהן ולא שמותיהם של ניסים זאב ושלמה דיין. לכאורה, מדובר בנקודה חסרת משמעות, שכן אין המדובר בעבודת תיעוד, אלא בסרט חוויתי גרידא.

אך ניסים זאב, כך מתפרסם היום (רביעי), החליט לשלוח מכתב לבמאי הסרט, ולאיים בתביעה על העובדה ששמו נפקד מן הסרט ובכך מעוות לכאורה את המציאות.

מתוך הסרט

"עקב העיוות ההיסטורי המוצג בסרט "הבלתי רשמיים", באשר למייסדי ומקימי תנועת ש"ס, הנך נדרש איפוא לתקן את העוול בדרך שתהיה מוסכמת על הרב ניסים זאב, ותפורט בכתב שיופיע גם באמצעי התקשורת וגם בסרט", כתבה עורכת דינו של ניסים זאב.

"באם לא יתוקן העוול ההיסטורי לאלתר", מאיימת עורכת הדין, "אנו נפתח בהליכים משפטיים, אשר יכללו צו מניעה מיידי נגד הקרנת הסרט, ויכללו גם תביעה לפיצוי על כל הנזקים שנעשו עד היום וייגרמו בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר