מצלמה נסתרת

מסעדות הטריפה בבורגס נחשפות • תיעוד

צמד אנשי התקשורת קובי סלע ואפרים קמיסר בפרק מיוחד מסדרת הקונקשן שלהם, כשהפעם מדובר במבזק כשרות שיוצא נגד התופעה המכוערת של הרמאות בבולגריה (בעולם)

(צילום: קונקשן)

הצמד קובי סלע ואפרים קמיסר בפרק קצר ומיוחד מסדרת 'קונקשן', שנולד בעקבות שערוריית זיופי הכשרות במסעדות הישראליות והיהודיות בבולגריה.

הונאות כשרות יש לצערנו בכל העולם, גויים המנסים בערמה לייצר מצג שווא לפיו בית העסק שלהם כשר. לרוב זה מתגלה במהרה, הרב המקומי מערב גורמי חוק והנוכלים מתקפלים כלעומת שבאו. ואולם נראה כי לסאני ביצ' שבבולגריה, חוקים משלה.

כשהשניים נחשפו לידיעות על מסעדות טריפות בעיירת הנופש, המציגות עצמן ככשרות ואף מציגות תעודת כשרות מזויפות ללקוחות התמימים, הם עלו מיד על מטוס כדי להתעמת עם הנוכלים. סלע וקמיסר שרגילים להציע לנוסעים מקומות אפשריים לאכול בעולם, נטלו יוזמה על מנת להדביר את התופעה, והפעם הם מציגים לצופים את המקומות בהם לא ניתן לאכול כשר. השניים הצטיידו במצלמה נסתרת, נכנסו למסעדות הטריפה והתוצאה בכתבה שלפניכם.

קובי סלע: "את פרק קונקשן קצר זה, הגדרנו כ"מבזק כשרות מיוחד", את זיכוי הרבים שינצלו כעת מליפול ברשת הנוכלים הבולגרית, אני מקדיש לעילוי נשמת אבי, רבי מאיר סילם זצ"ל שהיה מקפיד ביותר בענייני כשרות המאכלים ובקרוב יחול יום היארצייט הראשון שלו".

חשוב מאוד להפיץ בקרב כל מי שאתם מכירים שהיה או עתיד להיות בבורגס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר