"תמיכה בטרור"

הברית בין סוכנויות הדואר שמדאיגה את יהודי קנדה

בחודש מאי כרתה סוכנות הדואר הקנדית ברית עם מקבילתה הפלסטינית, שכפי שמתברר עכשיו הינה תומכת טרור, שמעריצה את רוצחו של הרב רזיאל שבח הי"ד (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
משאית דואר בקנדה (צילום: shutterstock)

בסוף חודש מאי השנה, נחתמה ברית בין איגודי עובדי הדואר של קנדה ושל הרשות הפלסטינית. כעת מתברר כי לצעד יש משמעות מדאיגה.

לפי דיווח באתר CJN של יהודי קנדה, האיגוד CUPW הקנדי שמייצג כ-50,000 עובדי דואר, הכריז על פרוייקט משותף לו ולמקבילו הפלסטיני, ה-PPSWU. הפרוייקט, שלא ברור מה נכלל בו, נועד "לחיזוק איחוד הדואר הפלסטיני ולהגדיל את הסולידריות בין שני האיחודים", מסר האיגוד הקנדי שהגדיר את עובדי הדואר הפלסטינים כ'שותפים חזקים'.

לכאורה מדובר בצעד חסר משמעות, אך לדברי ארגון 'בני ברית - קנדה', על הדבר להדאיג את הקהילות היהודיות במדינה.

בית כנסת במונטריאול, קנדה (צילום: שאטרסטוק)

בהודעה שפרסם 'בני ברית' בימים האחרונים, נאמר כי איגוד הדואר הפלסטיני אינו כל כך תמים, וכי הוא תומך טרור ובעד השמדתה של ישראל. את הדברים מבסס הארגון על ציטוטים מתוך דף הפייסבוק של האיגוד הפלסטיני, שתורגמו מערבית.

"בדף הפייסבוק של איגוד עובדי הדואר הפלסטיניים, נכתבו שני פוסטים המעריצים את אחמד נאסר ג'ראד, טרוריסט המזוהה עם החמאס, ומנהיגה של הקבוצה שרצחה את הרב רזיאל שבח", תוקף הארגון היהודי ומוסיף כי בפוסט נוסף תומך האיגוד בפואד שובאקי, מחבל שניסה להבריח כלי נשק לארגון הטרור 'גדודי חללי אל-אקצא' בעזה. יצויין כי חמאס ו'גדודי חללי אל-אקצא' מוגדרים רשמית כארגוני טרור בקנדה.

לא רק האיגוד הפלסטיני מעוניין במאבק בישראל. לדברי בכיר ב'בני ברית', גם האיגוד הקנדי, CUPW, אינו מתומכי ישראל. CUPW תומך ב-BDS, ואף פרסם כי הוא מאשים את ישראל במאבקים בגבול עזה בחודשים האחרונים.

חרדים בטורונטו, קנדה (צילום: שאטרסטוק)

בתוך כך, מביעים ארגונים יהודיים במדינה דאגה, לאחר שמתפרסם כי קנדה תשלח לרשות הפלסטינית סיוע בסך למעלה מ-50 מיליון דולרים.

אמנם הפוליטיקאים הליברליים, שדאגו למימון זה, טוענים כי הוא יממן בעיקר נשים וילדים ברצועת עזה, אך ארגונים יהודיים במדינה, ביניהם 'ידידי מרכז סימון ויזנטל', CIJA ו'בני ברית - קנדה', משמיעים דאגה כי הכספים עשויים להגיע לידי ארגוני הטרור ברצועה, ודורשים כי יושת פיקוח הדוק בכדי לוודא כי הכספים אכן משמשים לצרכים הומניטריים ולא ללחימה נגד מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר