זעם בשס"ג

הטעיה: כך המועמד מנסה לקבל את קולות החרדים

למרות תמיכתה של ש"ס ביחיאל זוהר, המועמד הנגדי לראשות העיר נתיבות, משה בנימין פרץ, פרסם מודעות תמיכה בו לצד האותיות שס"ג של הרשימה המאוחדת, הטוענת להטעיה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מתוך המודעות שהופצו (צילום: כיכר השבת)

לפני שבועות אחדים הודיע יו"ר ש"ס אריה דרעי על תמיכתה של ש"ס במועמדותו של ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, בבחירות הקרובות שיערכו בחודש חשון.

בעקבות התמיכה צפוי זוהר לשייט לניצחון קליל ולזכות לתמיכת כל הקולות החרדים זאת לאחר שבשתי מערכות הבחירות שאלת התמיכה בזוהר הביאה לפיצול ופילוג במגזר.

אלא שאם תושבי העיר היו בטוחים שההצהרה המוקדמת תעניק לעיר את השקט הפוליטי שהם כה מייחלים לו, הם הופתעו לגלות במהלך השבוע האחרון את העיר מלאה במודעות תמיכה של רשימת שסג במועמד משה בנימין פרץ, המתמודד היחידי מול זוהר על כס ראש העיר.

מתוך המודעות שהופצו

לצד פתק שסג שצורף למודעות התמיכה, הכילו המודעות גם מסרים שנראו כביכול יצאו ממטה הבחירות של שסג. במסרים: "בלי תנאים בלי הבדלים, כולנו תושבים"; "מצביעים מהלב בדרך התורה" ו"שסג חזקה רק עם משה בנימין פרץ".

במפלגה החרדית התנערו מהקמפיין וטענו כי מדובר במעשה זיוף ומרמה מצד פרץ. בשסג אף פנו למועמד ודרשו ממנו חד משמעית כי יפסיק את הקמפיין העושה שימוש באותיות המפלגה ומציג מצג שווא של תמיכה חרדית במועמדותו.

ל"כיכר השבת" נודע כי למרות הבקשות וההפצרות, הקמפיין המשיך. בלית ברירה, פרסמו אנשי שסג ברשת החברתית מודעות תמיכה ביחיאל זוהר, תחת הסלוגן 'בהכרת הטוב'.

יצוין כי בשיחה עם עיתון 'בקהילה" לא הכחיש פרץ את מעשיו ואף סיפר: "הציבור החרדי בשטח רוצה את משה בנימין פרץ, ראשי הקהילה אומרים יחיאל זוהר, אבל לא תהיה לזה משמעות, האמירה שלהם תישאר על הבמות".

כשנשאל איך משתמש בשם המפלגה החרדית ללא רשות, הגיב: "אהה, זה פשוט, קבוצת צעירים שרוצה להצביע פרץ, אנחנו ביחד. אני חושב שאין בזה כל בעיה, כי לא רשמתי ששסג תומכת בי, שמתי במודעות את הפתק שלהם, אין להם בעלות בנושא הזה. קיבלתי פניות מראשי המפלגה, וביקשתי ממטה ש"ס החרדי שלי שיעצור את הקמפיין, עד שאקבל חוות דעת משפטית מהעו"ד שלי".

התגובה של רשימת שס"ג

סגן ראש העיר יעקב מעלימי אמר בתגובה כי "יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי כבר הכריז על תמיכתו ביחיאל זוהר לראשות העיר, והוא האיש היחיד המוסמך מטעם מועצת חכמי התורה על האותיות שס. כבר הובהר למועמד שמשתמש באותיות ללא אישור שזה לא תקין ואם זה ימשך נפנה לוועדת הבחירות. אנחנו רואים בחומרה את הניסיון להטעות את ציבור הבוחרים הגדול שלנו".

משה בנימין פרץ מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "שס"ג זה לא פתק פרטי של אף אחד. לא אמרתי שהמפלגה תומכת בי. יש לי קבוצה גדולה של צעירים שתומכים בשס"ג ורוצים לתמוך בי. אני בודק משפטית אם ניתן להמשיך בפרסומים, בינתיים הקפאתי את הפרסום".

מתוך המודעות שהופצו
המודעות שהופצו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר