קמפיין ההסתה

חגית משה מ'הבית היהודי': מתרצת, אך לא מתנצלת

סגנית ראש העיר י-ם מ'הבית היהודי', חגית משה, העומדת בעין הסערה בעקבות קמפיין ההסתה נגד החרדים מסרבת להתנצל אך מתרצת כי מדובר בקרב על הקואליציה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חגית משה והקמפיין המסית (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90, ידיעות אחרונות)

סגנית ראש העיר ירושלים מ'הבית היהודי', חגית משה, העומדת בעין הסערה היום (שני) בעקבות הקמפיין המסית בו יצאו נגד הציבור החרדי בירושלים, מגיבה להאשמות על הסתה ומסרבת להתנצל.

"אז נכון, חלקכם "ממש מזועזעים" מהתמונה שהוצעה ללוות את הקמפיין. מודה, גם אני לא אהבתי אותה ולכן הוריתי לגנוז אותה. אבל בואו נדבר על המהות", כתבה חגית והבהירה כי "אין לנו דבר וחצי דבר נגד החרדים. אדרבה, בתפקידי כיו"ר ועדת הכספים לא קיפחתי אף מגזר וחברי החרדים יודעים זאת טוב מכולם".

חגית משה הוסיפה לחזק את מהות הקמפיין שהלך על הראש של המגזר החרדי בירושלים וכתבה כי "השאלה המרכזית של קמפיין הבחירות היא איך תראה מועצת העיר הבאה? אני יודעת שרובכם אוהבים אותנו יושבים בצד ובשקט. זה בדרך כלל מגיע מאותם גורמים ששואלים אחר כך 'למה הציונות הדתית נגררת ולא תופסת פיקוד?!'.

"אז חברים, המערכה כרגע איננה על זהות ראש העיר הבא של ירושלים. המערכה האמיתית היא על הרכב הקואליציה הבאה. לא משנה מי יהיה ראש העיר - אלקין, ליאון או ברקוביץ' - כל אחד מהם יהיה נתון ללחצים הנובעים מהרכב המועצה. שלושתם כבר עכשיו מחזרים אחרי הקול החרדי".

בסיום דבריה חזרה על הצורך בקואליציה שלא מזוהה ברובה עם החרדים בבירה: "מתוך 31 חברי המועצה שיבחרו - יש חשיבות גדולה שיהיה קול מאוחד וברור של הציונות הדתית שיבין וייתן מענה לגודלו וצרכיו של הציבור הדתי לאומי בעיר. רק עם נציגות ציונות דתית חזקה וגדולה יותר בקואליציה נוכל להבטיח שירושלים תהיה עיר הבירה של כל החברה הישראלית ולא של סקטור מצומצם".

כזכור, בקמפיין החדש שנחשף הבוקר על ידי יעל פרדיסון ב'ידיעות אחרונות', מוצגים המועמדים לראשות העיר, השר זאב אלקין, משה ליאון ועופר ברקוביץ', עם לבוש חרדי ופאות ארוכות לצד הכיתוב: "בזמן שהם חרדים לגורלם, רק בית יהודי חזק יבלום את השפעת החרדים".

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט גינה את הקמפיין ואמר כי "הבית היהודי מגנה בתוקף את הקמפיין שפורסם הבוקר ע״י סניף המפלגה בבחירות המוניציפאליות בירושלים. הקמפיין לא נעשה על דעת ההנהגה הארצית של המפלגה, ולא מייצג את עמדתה כלפי הציבור החרדי. לא זו דרכנו. אנו מאמינים בחיבור והידברות בין החלקים השונים בחברה הישראלית, ולא בהגדלת הקיטוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר