הלם בקהילה

אסון הטביעה בצימר: אביטל הקטנה תובא למנוחות

הלילה תובא למנוחות אביטל בת ה-5, בת למשפחת נזרית מרחובות שנפשה בצימר במושב מגדל, ונחרדה כשהבת הקטנה נעלמה • זמן מה לאחר מכן נמשתה גופתה מקרקעית הבריכה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אביטל רחלי ע"ה (צילום משפחתי, באדיבות רחובות news)

"האסון שפקד אותנו הוא בלתי נתפס", כך אומרים הערב (שני) בקהילה החרדית הגדולה ברחובות, עם היוודע דבר טביעתה למוות של אביטל רחלי נזרית בת החמש.

כזכור, בשעות אחר הצהריים קיבלו כונני ארגוני ההצלה בצפון קריאה נואשת מבית במושב מגדל, על אירוע טביעה של ילדה קטנה.

היתה זו משפחת נזרית מרחובות שהגיעה לנפוש בבין הזמנים בצימר במקום, כשלפתע הבת הקטנה במשפחה, אביטל רחלי, לא נראתה לידם, אך תוך זמן מה נמצאה בקרקעית הג'קוזי במקום.

מכאן נמשתה גופת הילדה (צילום: דוברות המשטרה)

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, סימון טטרו, תיאר: "מוקד הכוננים של מד"א איתר אותי על פי ה-GPS שמותקן על האופנוע, והזניק אותי לאירוע. הילדה שכבה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה סמוך לבריכה. יחד עם צוות ניידת הטיפול נמרץ והכוננים הנוספים שהוזנקו למקום, ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, והיא פונתה במצב אנוש תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים".

משה מזרחי, חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, תיאר טרם היוודע דבר הפטירה: "בקבלת הקריאה במוקד 1221 הייתי בצימר סמוך, ויצאתי מידית למקום. התחלתי בביצוע פעולות החייאה, תוך כדי שרופא בניידת טיפול נמרץ הגיע למקום עם חובשים נוספים, והמשכנו בביצוע פעולות החייאה. לאחר מכן הילדה פונתה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

כזכור, בבית החולים פוריה שבטבריה קיבלו את הילדה כשהיא כבר ללא רוח חיים, ולאחר זמן פרסמו כי מותה נקבע.

פינוי הילדה מזירת האסון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

אביטל ע"ה היא כאמור הקטנה בבית משפחת נזרי, בתו של הרב אריאל - רבה של קהילת "עטרת רחל" בשכונת מקוב ברחובות - ושל שירה משושלת משפחת אבוחצירא המפורסמת.

בשעת לילה מאוחרת, צפויה רחלי אביטל הקטנה להיטמן בהלוויה כואבת בבית העלמין גורודיסקי ברחובות, בהשתתפות בני הקהילה והמשפחה המורחבת וההמומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר