התקרית בעזה

ארגון החמאס מאיים: "ישראל תשלם מחיר"

לאחר חיסול שני המחבלים במוצב הזרוע הצבאית של חמאס בעזה - בתגובה לירי לעבר כוח צה"ל - מאיים ארגון החמאס כי ישראל אחראית לכל ההסלמה ותשלם את המחיר על כך (צבא)

המחבלים והחיסול (צילום: דובר צה"ל)

ירי, תגובה ואיומים: ארגון החמאס איים היום (שלישי) כי ישראל תשלם מחיר בעקבות תקיפת לוחמיהם - בתקרית בצפון רצועת עזה בה חיסל צה"ל שני מחבלים ששהו במוצב של הזרוע הצבאית גדודי עז א-דין אל קסאם זאת בתגובה לירי לעבר כוח צה"ל.

החמאס הודיע כי הוא "רואה בחומרה רבה את התקיפה של ישראל" וציין כי "ישראל נושאת באחריות לכל ההסלמה הזאת". עוד נמסר כי "חמאס מבהיר מחדש שההתנגדות לא תקבל את המדיניות של תקיפת מוצביה ולוחמיה מבלי שישראל תשלם את המחיר על כך".

החמאס הוסיף ומסר בהודעתו כי הוא "מבכה את מותם של שני השהידים הגיבורים, אחמד מרג'אן ועבד אל-חאפז א-סילאווי".

בצה"ל מעריכים כי אחד משני המחבלים שירו לעבר כוח צה"ל הוא צלף של ארגון החמאס. בתגובה, טנק מרכבה סימן 4 של גדוד 9 מחטיבה 401 הפגיז בתוך דקות עמדת מאוישת של חמאס זאת מבלי להמתין שהעמדה תתפנה מאנשים, כפי שהיה בתקריות דומות.

לאחר התקרית ביקשו קציני הביטחון ביישובים בצפון עוטף עזה מהתושבים להישאר בקרבת מרחבים מוגנים בשל התראה לירי רקטות. בתוך כך, משעות הבוקר פרצו ארבע שריפות בעוטף עזה בעקבות טרור העפיפונים ובלוני התבערה המשוגרים מעזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "בתגובה לירי שביצעו מחבלים לעבר כוח צה"ל בצפון רצועת עזה, תקף טנק של צה"ל את העמדה של ארגון הטרור חמאס ממנה בוצע הירי. אין נפגעים לכוחותינו".

עוד נמסר כי "צה"ל יפעל כנגד כל כוונה התקפית וכל נסיון פיגוע כנגד כוחותינו ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר