בעקבות בג"ץ

בכיר חרדי: "הסיכויים של חוק הגיוס לעבור כעת - קלושים"

בעקבות פסיקת בג"ץ שנתנה שלושה חודשים בלבד לחקיקת חוק הגיוס, בכיר חרדי המעורב בנושא מעריך כי החוק לא יעבור בממשלה הנוכחית ומותח ביקורת על הנציגים החרדים שמרחו זמן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
"לא סתם זועמים על פרוש וליצמן". ליצמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יממה לאחר החלטת שבעת שופטי בג"ץ לאפשר לממשלה שלושה חודשים בלבד להעברת חוק הגיוס החדש, כשבתווך הכנסת נמצאת בפגרה, אומר בכיר חרדי, העוסק בחוק הגיוס, ל"כיכר השבת" כי "הסיכויים שהחוק יעבור בממשלה הנוכחית - קלושים".

"במשך מספר חודשים היו לא מעט שזעקו שגוררים רגליים", אומר הבכיר החרדי, "בישיבות הפנימיות שלנו, של המפלגות החרדיות, הנציגים שעוסקים בגיוס, התריעו שגוררים רגליים וזה נזק עצום. אבל כל אחד חשב שהוא חכם ומכיר את המפה ומשך עוד שבוע ועוד שבוע, וזו התוצאה".

הבכיר מעריך שחוק הגיוס לא יעבור בממשלה הנוכחית: "תראה, אני מכיר את החוק מילה במילה, אין נקודה שלא למדתי בו, כמו יתר החברים. אני לא רואה חוק שליצמן וליברמן יכולים לחיות אתו יחדיו. זה או ליצמן ופרוש או איווט, שניהם יחדיו? הסיכוי קלוש".

"אם אני מסכם", הוא מוסיף, "הסיכויים שחוק הגיוס יעבור בממשלה הנוכחית - קלושים, אך קיימים, למרות שאני לא רואה את זה קורה". לדבריו, "יש לא מעט נציגים שצריכים ללכת לישון בלילה ולהרהר שוב ושוב 'אבל אשמים אנחנו', מי יודע מה יהיה פה אחרי הבחירות? מי בטוח שנהיה בממשלה הבאה? וגם אם נהיה בממשלה, מי בטוח שנהיה חזקים כמו במצב הנוכחי?".

"לא סתם ראשי 'דגל' וש"ס זועמים על התנהלות פרוש וליצמן, הם מבינים את הסיכונים", הוא אומר, "דרעי יודע שהמצב לא טוב, אבל הוא מחפש תקווה או יותר נכון נתלה על הסיכוי הקלוש שהחוק עוד יעבור בממשלה הנוכחית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר