התסיסה באגף

המייל שהרגיע את עובדי אגף חינוך חרדי בעיריית ירושלים

בניגוד לטענות בכירים ביהדות התורה על שינויים באגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים, שיגר מנהל האגף מייל לעובדים בו הסביר כי מדובר בשינויים טכניים ולא מהותיים • חשיפה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
איתמר בר עזר (באדיבות המצלם)

הקרב סביב אגף חינוך חרדי בירושלים: בעוד בכירים ביהדות התורה הביעו מורת רוח מהשינויים באגף וטעונים כי מדובר בעקירת סמכויות משמעותיות מהנציגים החרדים, כפי שנחשף לפני מספר שבועות ב"כיכר השבת", בעיריית י-ם בדרג המקצועי ממשיכים להעביר מסרים ברורים לעובדים כי מדובר בשינויים טכניים בלבד.

במייל פנימי ששלח מנהל אגף חינוך חרדי בעיריית ירושלים, איתמר בר עזר, הנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', כותב בר עזר לעובדים כי יש לארוז את החפצים בשל העברת החדרים לאגף אחר עד שיושלמו השיפוצים באגף חינוך חרדי.

"יש לסיים עם האריזה עבור מצב זמני עקב עבודות שינוי לעובדי האגף/לעובדות האגף", כתב בר עזר וסיפר לעובדים הממורמרים "בעקבות השינויים על ההחלטות שהתקבלו בישיבת הנהלת מינהל החינוך: א. אין כרגע שום החלטה או מגמה לאירגון מחדש של מינהל החינוך, לא באגפים ולא ביחידות מקצועיות. כנ"ל גם לגבי מקומות ישיבה או חלוקת הקומות".

עוד כתב בר עזר: "זכינו ונפלה בחלקינו ההזדמנות והאפשרות להגשים בנית אלפי כיתות לימוד יחד עם פריחה בתקציבים פדגוגיים, ולצורך כך וטיבעי הוא הצורך בתוספת מקומות ישיבה לעובדים". לדברי בר עזר "לצורך ביצוע העבודות יש צורך זמני למעבר עובדים לעמדות עבודה חילופיות. לא נעים אבל זה זמני לצורך ולתועלת".

במכתבו, הוסיף בר עזר להרגיע את עובדי האגף: "יודגש באופן ברור כי כל אחד יחזור למקומו פחות או יותר (בכל זאת תיכנון העמדות שונה מהמצב הקיים) לעמדת עבודה השווה לתנאים הקודמים לפחות".

בכיר בעיריית ירושלים הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' ואומר כי "המהומה מתעוררת עכשיו, כיוון שצריכים לבנות חדרים פיזיים לאגף הבינוי החדש שאמור לממש את ההלוואה של המיליארד והתכניות הגדולות לבניית אלפי כיתות".

לדבריו, "מדובר בכמה עובדים שעשו בעבר מרד בשל כך שהם מועברים מחדרם לאגף אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר