"למוטט את החמאס"

"הודנה"? כך בנימין נתניהו התבטא ב-2009

בזמן שברקע נשמעים הקולות על רגיעה אפשרית בין ישראל לחמאס, באופוזיציה מזכירים לראש הממשלה בנימין נתניהו איך התבטא ב'עופרת יצוקה': "אנחנו צריכים פעולה שתסיר את האיום" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: פלאש 90)

בזמן שהירי לעבר יישובי הדרום נמשך, במצרים נמשכים המגעים על אפשרות של הפסקת אש ארוכת טווח בין ישראל לארגון הטרור חמאס. מה שגורם לגורמים באופוזיציה להציף את דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן מבצע 'עופרת יצוקה', עת ראש הממשלה היה אהוד אולמרט, ונתניהו שימש כיו"ר האופוזיציה.

בין היתר אמר נתניהו: "קרה כאן נס. הילדים שהראו לי את הרסיסים לא נפגעו. אבל אנחנו לא יכולים לסמוך על ניסים. אנחנו צריכים פעולה, פעולה שתסיר את האיום. יש רק פעולה אחת שתעשה את זה, וזה למוטט את שלטון החמאס בעזה".

לדבריו: "כשעמדתי היום במקום של הפגיעה, הייתה שם אמא שהחזיקה תינוקת קטנה, והיא בוכה. היא אומרת לי להסתכל על הילדה בת שנתיים. היא מפחדת. היא בוכה ומתייפחת ואומרת לי תעשה משהו, תעזור לנו. אז אני רוצה להגיד משהו לאותה אמא ולכל האימהות בישראל: ועוד איך אנחנו נעשה".

על 'הפסקת אש' אמר נתניהו של 2009: "מסתבר שאנחנו יכולנו לראות נכוחה את מה שהם, ציפי לבני וקדימה, בעיוורונם לא ראו. ולא רק שהם לא ראו את הסכנה, כשהיא כבר התעוררה הם גילו חולשה מולה. הם הבליגו, הם עשו תהדיאה, נתנו לחמאס להתחמש בעוד ועוד טילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר