"כל אחד ורבניו"

בן 70: סגן השר יעקב ליצמן חגג יום הולדת • צפו

לרגל הגיעו לגיל 70 חגגו היום (חמישי) בכירי הפוליטיקאים, השרים והח"כים, לצד ראשי עולם הרפואה ומנהלי בתי החולים, מסיבת יום הולדת לסגן שר הבריאות יעקב ליצמן. צפו (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

לרגל הגיעו לגיל 70 חגגו היום (חמישי) בכירי הפוליטיקאים, השרים וחברי הכנסת, לצד ראשי עולם הרפואה ומנהלי בתי החולים, מסיבת יום הולדת לסגן שר הבריאות יעקב ליצמן בלשכתו בתל אביב.

במסיבה משתתפים השרים ישראל כץ, זאב אלקין, איילת שקד ואלי כהן, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, יור ועדת הכספים ח"כ משה גפני, סגן שר החינוך מאיר פרוש, סגן שר האוצר איציק כהן, סגן שר הביטחון אלי בן דהן, וחברי הכנסת אורי מקלב, יואב בן צור, איתן כבל ואלעזר שטרן שטרן.

בלט בנוכחותו ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, שכפי שנחשף ב'כיכר השבת', "השלים" עם סגן השר ליצמן ונפגש עמו לשיחת פיוס, זאת לאחר שנים של מתיחות ומדון בתוככי הסיעה המרכזית (גור) באגודת ישראל. גם איש העסקים יעקב ביבלה מחסידות גור הנחשב לעסקן בכיר הגיע להשתתף באירוע המיוחד.

במהלך המסיבה אמר ח"כ גפני בחיוך לליצמן: "תמשיך לעשות עוד דברים שכחלון יוכל לקחת עליהם קרדיט".

בדבריו, אמר ליצמן כי "רשמו לי שם כמה שקרים בלו"ז אני צריך עוד לבדוק. ברוך השם הגעתי לגיל 70 אני נגד הטקסים האלו אבל הופתעתי לראות את כל הגוונים שבאו. כללית אנחנו מסתדרים בסך הכל עם כולם.

"כתוב בפרשה, 'ראה אנוכי נותן לכם את הברכה ואת הקללה, את הברכה אשר תשמעון'. מה זה אשר תשמעון, לא כולם יסכימו עם מה שאני יגיד, הברכה שתשמעו, אם תשמעו לגדולי התורה, שהם מתווים לנו את הדרך ללכת בה. כן מבין, לא מבין, גדולי התורה אומרים לך משהו זה הדרך, גם אם אתה לא מבין אתה עושה את זה.

"כל אחד צריך ללכת לפי הרבנים שלו, לשמוע לרבנים שלו, ללכת בדרך שלו, מועצת גדולי התורה גם חכמי התורה לא משנה, אותו דבר, וזה הברכה שיש לנו - גם כציבור חרדי וגם כאדם. הדרך זה הכי קל כי יש לי מועצת גדולי התורה ומה שהם אומרים אני עושה.

"אנחנו כבר נכנסים לחודש אלול אז שיהיה לכולם שנה טובה ובריאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר