שביעות רצון

ביטאוני 'אגודה' מפרסמים את סקר המועמד החילוני: דייטש מקום שני

ביטאוני 'אגודה' מפרסמים היום את סקר המועמד החילוני, עופר ברקוביץ' לפיו שבועיים בלבד מאז הכריז על מועמדתו, דייטש נמצא כבר במקום השני מתוך כלל המועמדים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הקרב על ירושלים: המועמד לראשות העיר יוסי דייטש שממתין להכרעת המפלגות החרדיות 'דגל התורה' וש"ס בדבר הודעה על תמיכתם במועמד זה או אחר לראשות העיר ירושלים, ייאלץ להמתין עוד מעט זמן, כך לפחות על פי בכירים בתנועה הליטאית.

ל'כיכר השבת' נודע, כי במפלגה הליטאית מנסים לזרז הליכים ולהודיע בתוך כשלושה שבועות על החלטתם באשר לבחירות בירושלים.

יצוין, כי בדגל התורה ישנם חילוקי דעות בתנועה באשר לתמיכה במועמד חרדי, בעוד רבנים בכירים בועדת הרבנים של התנועה נוטים לתמוך ביוסי דייטש החרדי, בכירים ב'דגל התורה' הארצית רוצים לראות את משה ליאון בראשות התנועה.

הבוקר (שישי) מפרסמים ביטאוני אגודת ישראל 'המודיע' ו'המבשר' סקר שפורסם על ידי מטה המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ'.

במסר של בכירים באגודת ישראל נאמר, כי דייטש מקבל אחוזי תמיכה יפים, זאת בטרם יצא דייטש בקמפיין, ושבועיים בלבד לאחר הכרזת מזכירות אגודת ישראל על מועמדותו, ובטרם ניתנה החלטת כל גדולי ישראל.

על פי הסקר שנערך בתחילת החודש ע״י מכון מדגם מנו גבע ומינה צמח, עופר ברקוביץ ממשיך להוביל במירוץ לראשות העיר ירושלים עם 26.9% מקרב בעלי הדעה, כאשר שבועיים בלבד לאחר כניסתו למירוץ מתמקם המועמד החרדי יוסי דייטש אחריו עם 25.4%.

השר זאב אלקין שלישי עם 25.1% וליאון רביעי עם 11.1% בלבד. המועמדים הנוספים יוסי חביליו, אבי סלמן ורחל עזריה, משתרכים הרחק מאחור עם אחוזים בודדים.

הסקר קבע עוד, כי אילו הבחירות היו נערכות היום ובסיבוב השני היו מתמודדים עופר ברקוביץ מול יוסי דייטש ראש בראש היה זוכה ברקוביץ עם 54% מהקולות לעומת 46% לדייטש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר