כיבד מחבלים

האלמנות הישראליות נגד קורבין: "זדון, רשעות וטיפשות"

מנהיג ה'לייבור' הצהיר בשבועות האחרונים כי מפלגתו נלחמת בטרור, אך כעת מתברר כי ב-2014 הוא הניח זרי פרחים על קבריהם של רוצחי הספורטאים הישראלים במינכן (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
ג'רמי קורבין, מנהיג ה"לייבור" (צילום: shutterstock)

מנהיג הסיעה הבריטית השנייה בגודלה, ה'לייבור', כיבד את המרצחים שטבחו בספורטאים הישראלים במינכן, גרמניה, כך עולה מתמונות שהתפרסמו.

ג'רמי קורבין, שמדיניות מפלגתו הובילה למתקפה חסרת תקדים מצד קהילותיה היהודיות של בריטניה ואף מצד אנשי ציבור נוכרים שקראו לקורבין להתפטר. קורבין אמנם פרסם בשבועות האחרונים התנצלות על מקרי האנטישמיות במפלגה, אך כעת עולים פרטים מרעישים אודות קורבין עצמו.

על פי תמונות שהתפרסו ברשת בימים האחרונים, מסתמן כי קורבין ביקר ב-2014 את קבריהם של המחבלים שטבחו ב-11 ספורטאים ישראלים במינכן שבגרמניה, שם שהו לרגל אירועי האולימפיאדה של שנת 1974.

בתמונות, שמתפרסמות בסוכנות הידיעות 'דיילי מייל', נראה קורבין מניח זר פרחים על הקברים בבית קברות בתוניס שבו נקברו המרצחים.

החשיפה הובילה כצפוי לגל מחאה עוצמתי כלפי המנהיג המותקף בלאו הכי. ארגונים יהודיים ואף חלק מחברי סיעת ה'לייבור', דרשו הסברים לטיול לתוניס, אותו כינו 'בזוי'.

בית קברות בתוניס (צילום: שאטרסטוק)

גם אלמנותיהם של הספורטאים הישראלים תקפו את קורבין וקראו להתנהגותו 'זדונית, מרושעת וטיפשית'. האלמנות אמרו עוד כי קורבין 'מסוכן', 'מלא שנאה' ו'עליו להתבייש' .

סיעת ה'לייבור' ניסתה לתרץ כי קורבין, הידוע בדעותיו האנטי-ישראליות, הגיע למקום כדי להשתתף בטקס זיכרון ל-47 פעילי אש"ף, שהותקפו מן האוויר בתוניס על ידי חיל האוויר הישראלי בשנת 1985. מסתבר כי גם פעילים אלו קבורים בבית קברות זה.

אלא שמדבריו של קורבין עצמו משתמע להפך, שכן מיד לאחר הטיול הוא כתב כי את הזרים הניח לא רק על קברי פעילי אש"ף, אלא גם על קברי 'אנשים אחרים שנהרגו ע"י המוסד הישראלי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר