"עובד מסור"

בכיר ברבנות נעצר בחשד לשחיתות ושוחד

המשטרה הפכה הבוקר חקירה סמויה לגלויה עם מעצרם של חמישה חשודים שנחקרו באזהרה ועיכובם של שמונה נוספים, ביניהם, בכיר ברבנות הראשית החשוד בקבלת שוחד (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 פתחה הבוקר (שני) בחקירה גלויה בחשד לשוחד ושחיתות ברבנו הראשית. בשעות הבוקר נעצרו חמישה חשודים לחקירה באזהרה, ועוכבו שמונה נוספים, בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. בין העצורים, עובד ציבור בכיר ברבנות.

על פי הדיווח ב'כאן', על פי החשד, מדובר בבכיר ברבנות הראשית שקידם בתור יבואני כשרות, בתמורה לקבלת שוחד.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל יחד עם משרד חקירות מכס ומע"מ תל אביב ויחידת יהלום ברשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון, ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

על פי החשד, העובד הבכיר קיבל במספר רב של מקרים שוחד וטובות הנאה שוות כסף, בתמורה לקידום תועלתם של יבואנים במסגרת תפקידו, וזאת בניגוד לחוק.

עם מעצר החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם. בחלק מהבתים נתפס כסף בשווי מאות אלפי שקלים.

החשודים הובאו לחקירה בלהב 433, ובשעות הצהריים יובאו, ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

מהרבנות הראשית נמסר בתגובה כי "העניין מצוי בחקירת משטרה. מדובר בעובד מסור ומקצועי, הרבנות סומכת על רשויות החוק ומקווה שיסיימו את החקירה בהקדם האפשרי ומייחלת לחפותו המלאה של העובד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר