עונש השר לשעבר מיסז'ניקוב קוצר בשליש

שר התיירות לשעבר המרצה עונש מאסר של 15 חודשים בשל עבירות מרמה והפרת אמונים ישתחרר לאחר ריצוי שני שליש מתוך החודשים שנגזרו עליו לאחר הרשעתו (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מיז'נקוב בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

ועדת השחרורים החליטה היום (שני) לקצר בשליש את עונשו של השר לשעבר מטעם 'ישראל ביתנו', סטס מיסז'ניקוב. זאת לאחר שריצה שמונה חודשי מאסר מתוך 15 שנגזרו עליו.

הוועדה התכנסה בכלא חרמון, וקיבלה את ההחלטה למרות התנגדות הפרקליטות. הוועדה החליטה כי אם הדיווח של גורמי הטיפול יהיה שלילי, תוכל הפרקליטות לבקש דיון חוזר.

מיסז'ניקוב, שר התיירות לשעבר, הורשע בעבירות שחיתות. הוא מרצה את עונשו מאז דצמבר 2017 לאחר שהורשע בהסדר טיעון בעבירת מרמה והפרת אמונים.

מיסז'ניקוב הודה והורשע, כי פעל בניגוד עניינים חמור בעת היותו שר התיירות. הוא הודה כי הוביל את תמיכת משרדו בפסטיבל הסטודנטים באילת ב-2010 באמצעות תקציב של כמיליון שקל, ובה בעת המליץ למארגני הפסטיבל להעסיק בהפקת האירוע את בת זוגו בסתר, יוליה רוט.

השר לשעבר הודה שפעל לקידום הפסטיבל כשהוא מסתיר את הקשר עם רוט ואת העובדה שהיא עובדת בהפקתו דבר שהיווה ניגוד עניינים בוטה

בהרשעתו נקבע כי מיסז'ניקוב, ניצל את תפקידו הציבורי הבכיר ואת מעמדו כדי לסדר לרוט הכנסה כספית. בכך ביצע במסגרת מילוי תפקידו מעשה של הפרת אמונים הפוגע בציבור. תחילה נחשד השר בעבירות נוספות של שוחד ואף שימוש בסמים, אך אלו הוסרו במסגרת ההסדר שנחתם לפני תחילת המשפט.

לפני מתן גזר דינו אמר מיסז'ניקוב לשופט בית משפט השלום בתל אביב: "אני מודה ואני מאוד מצטער. הסכמתי ורציתי לחסוך זמן של ניהול משפט ארוך ומורכב. אני לוקח אחריות מלאה על הטעות בשיקול דעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר