צפו בלכידת הגנב

בורו פארק: גנב רכב מחרדי - ונתפס כשקנה נעלי ספורט

רכבו של ר' שלמה מלמד הוחזר לו, לאחר שהגנב, צעיר מפלטבוש, השתמש בכרטיס האשראי שהיה ברכב כדי לרכוש שני זוגות של נעלי ספורט חדשות במאות דולרים (אקטואלי)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. (צילום: shutterstock)

מכונית שנגנבה מאברך חרדי בשעות הבוקר של אתמול (שני), נמצאה כעבור מספר שעות והגנב נתפס ונעצר, כך מדווח ה'ניו יורק פוסט'.

בעל הרכב, אברך כולל בן 23 בשם שלמה מלמד, יצא מביתו שבבורו פארק בבוקר, אך לא מצא את רכבו - מדגם לינקולן קונטיננטל. במכונית היו גם חפצים יקרי ערך כגון תפילין ומסמכים כמו כרטיס אשראי. לאחר בדיקת מצלמות האבטחה התגלה כי הרכב נגנב לפנות בוקר.

מלמד דיווח על הגניבה לארגון 'שמירה בורו פארק' ואף הגיש תלונה במשטרת ניו יורק, שמצידה אמרה כי הסיכויים להשבת הרכב קלושים עד אפסיים, מה שכמעט גרם לו להתייאש.

צפו ברגעי לכידת הגנב

אלא שלפתע קיבל מלמד שיחת טלפון מהבנק שלו, המלמדת על פעילות חשודה בקשר לכרטיס האשראי. לפי הדיווח שקיבל, על חשבון האשראי שלו נקנו שני זוגות נעלי ספורט, בסכום כולל של 375 דולרים.

מתנדבי 'שמירה' מיהרו להגיע לחנות הספורט, וגילו את המכונית במלוא הדרה במרחק שני רחובות, כשהגנב, בן 19 מפלטבוש, נכנס אליה. המתנדבים יידעו את כוחות המשטרה שהגיעו למקום, וביצעו מעצר באיומי אקדח.

המכונית וכרטיס האשראי הוחזרו לאברך המאושר, ואילו הגנב מואשם בגניבה בנסיבות מחמירות, בהחזקת רכוש גנוב ובשימוש במכונית ללא רשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר