על הפראנצ'עס

האדמו"ר זצ"ל הוקיר טובה לחסיד ב... חלום

חסיד בעלזא מישראל, שהתקין פראנצ'עס בבית מדרשו של האדמו"ר מויז'ניץ בלונדון, הצליח להסעיר את החסידות לאחר שחלם את האדמו"ר זצ"ל נותן לו כבוד גדול (חדשות, חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חסידים על פארנצ'עס. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בחסידות ויז'ניץ בלונדון מתרגשים מסיפור מטלטל שמסעיר את החסידות: לקראת ימי החגים התקינו בבית המדרש של האדמו"ר מויז'ניץ בלונדון, פראנצ'עס על מנת להקל על החסידים המצטופפים בטישים שהפכו לשם דבר בכל רחבי אירופה.

את הפראנצ'עס הביאו דרך חברה שבבעלות חסיד בעלזא, שסיפר כי הוא עושה זאת במחיר מוזל לזכרו הטהור של האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל, אביו של הרבי מלונדון.

לפני תקופת זמן ביקשו בחסידות סיוע מסויים וביקשו מבעל החברה שיעשה זאת והוא הסכים לכך למרות שזה לא היה חלק מתנאי העבודה. "הכל למען הרבי", הסביר.

הפראנצ'עס בלונדון (באדיבות המצלם)

בניגוד למתוכנן, להמתין לחגי תשרי, החליטו בחסידות להשתמש כבר בשבת הזאת בפראנצ'עס בטיש של האדמו"ר והייתה רווחה לחסידים הרבים.

במוצאי שבת התקשר בעל החברה, כאמור חסיד בעלזא מישראל, וסיפר כי בליל שבת חלם שהוא משתתף בטיש של האדמו"ר מויז'ניץ זצ"ל במונסי, מקום בו לא היה מעולם.

"אני עומד על הפראנצ'עס, ולפתע האדמו"ר זצ"ל קורא לי, ומבקש שאעמוד מאחוריו ובמשך כל הטיש מעניק לי שיריים ונותן לי כבוד גדול", מספר בעל החברה, "בבוקר התעוררתי ולא הבנתי מדוע זכיתי לכבוד הגדול".

החסיד ממשיך ומספר כי "במוצאי שבת מיהרתי להתקשר על מנת לברר אם השתמשו בפראנצ'עס כבר השבת, וכשהתברר לי שכך היה, הבנתי שהרבי זצ"ל ביקש להוקיר לי טובה ולכן היה החלום המפתיע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר