בשיחה על יהודים

הניאו-נאצי הובך על ידי אביו בשידור חי: "עוף מהחדר שלי!"

ג'ייסון קסלר, מארגן עצרת הימין הקיצוני בשרלוטסוויל, הושפל כששוחח על יהודים אורתודוקסים בשידור עם ניאו-נאצי שרץ לסנאט האמריקני • היחסים בין הבן להוריו - טעונים (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ג'ייסון קסלר, מארגן עצרת הימין הקיצוני בשרלוטסוויל, הושפל כששוחח על יהודים אורתודוקסים בשידור עם פטריק ליטל, ניאו-נאצי שרץ לסנאט האמריקני וקורא לארה"ב להיות "נקייה מיהודים".

לפי הדיווח ב-ynet, שני הפעילים הניאו-נאצים שוחחו על יהודים אורתודוקסים בוידאו בשידור חי, כשג'ייסון משדר מחדרם של הוריו, לאחר שחזר לגור עימם - כשהוא בן 35 - בעקבות קשיים כלכליים. אלא שאביו, המתנגד לדעותיו הקיצוניות, התפרץ לחדר בעיצומה של השיחה.

"היי! תסתלק מהחדר שלי!", גער בבנו, בזמן שכל המתרחש משודר. פטריק, שהבחין בפולש, שאל את חברו: "יש לך שותף שיכור?". "משהו כזה", השיב קסלר. אז אמר אביו: "אני רוצה שזה ייפסק. ג'ייסון, זה החדר שלי".

קסלר, שתומך בעליונותו של הגזע הלבן, ארגן החודש את עצרת "לאחד את הימין 2" בוושינגטון - כהמשך לזו שארגן בשרלוטסוויל. העצרת הזו הייתה כישלון, שכן רק 20 איש הגיעו אליה, בזמן שבהפגנת הנגד ממול התקבצו יותר מאלף.

הפגנת הניאו-נאצים שארגן קסלר בשנה שעברה בשרלוטסוויל שבווירג'יניה, זכורה בגלל הטרגדיה שהייתה בהפגנת הנגד. נהג ניאו-נאצי דרס מפגינים שמחו נגד הקיצוניים. אישה נרצחה ועשרות נפצעו. קסלר נשפט אז, וירד מנכסיו לאחר שהוכרח לממן הוצאות משפטיות.

"מעולם לא הזדהנו עם פוליטיקה קיצונית", אומר אביו של הפעיל. "כאדם נוצרי אני מאמין שכולם שווים, וכך גידלתי את הילדים שלי".

יהודים מוחים נגד העצרת בוושינגטון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר