באשמת ה"אמבולנס" המצרי

חרדי נפטר בטאבה מול עיני ילדיו ומשפחתו

מספר משפחות נסעו לנפוש בטאבה שבמצרים, סמוך לגבול עם ישראל. לפתע, אחד מהם, בן 40 ואבא לילדים קטנים, הרגיש חולשה, התעלף מול בני משפחתו - ונפטר (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
"בית החולים" המצרי, היום (באדיבות המצלם)

בן 40, חרדי מישוב במרכז הארץ, לקה בהתקף לב בזמן שהיה בחופשה משפחתית בטאבה, ומותו נקבע במקום.

יהודה משי זהב יו"ר זק"א תיאר: "מדובר במספר משפחות שנסעו לנפוש את חופשת בין הזמנים בטאבה סמוך לגבול עם ישראל. היום בשעות הבוקר גבר כבן 40 אבא לילדים הרגיש חולשה והתעלף מול בני משפחתו, אמבולנס שהוזעק למקום פינה אותו למוקד רפואי סמוך למלונות אך לצערי תוך זמן קצר נקבע מותו במקום".

"מיד עם קבלת הדיווח, פעל ארגון זק"א, בשיתוף משרד החוץ, להעברת הגופה לארץ, ואכן בדקות אלו מועברת הגופה דרך מעבר טאבה לקבורה בישראל".

"ירדו לי דמעות כשדיברתי עם בני המשפחה. הם היו בהלם, לטענתם, האבא היה בריא, ופתאום הוא קיבל התקף לב. החופשה נהפכה לאבל. אנחנו עם בני המשפחה, ועושים כל מה שאפשר לעזור ולסייע".

מסוף טאבה. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

ל"כיכר השבת" נודע, כי תחילה חשב הנופש החרדי כי תחושתו הקשה היא משום שהצטנן מהמזגן, והמשיך בפעילות השוטפת. הוא ישב עם כולם מסביב לבריכה, אך בהמשך הוא הרגיש עוד כאבי לב, ואז הזמינו אמבולנס מצרי.

אלא שהאמבולנס הגיע בלי חמצן, וה"פראמדיקים" לא עשו כלום. "הם לא טיפלו בו", מתאר אחד מחבריו ל'כיכר השבת', "כי הם לא ידעו מה עושים. אחר כך הוא איבד את ההכרה, והם לא ניסו אפילו לעשות לו החייאה".

יש לו פה שלושה-ארבעה ילדים, כולם מגיל 10 ומטה, אשתו ממוטטת ליד הגופה; אסון בלתי נתפס", מסכם החבר ההמום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר