נגד ש"ס

המקובל הגר"ד קוק: "אני והרבנית נצביע למפלגה החדשה"

עורך העיתון "מקומי טבריה" שמעון כהן נקרא למעונו של הגאון המקובל רבי דב הכהן קוק, שביקש להעביר מסר לתושבי טבריה כי הקמת המפלגה למועצת העיר היא סופית (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עורך "מקומי טבריה", שמעון כהן, סיפר ל"כיכר השבת" על החלטתו של המקובל הגאון רבי דב קוק שלא להצביע כהרגלו לש"ס העירונית ולהקים מפלגה חדשה.

"דקות לפני סגירת העיתון, יום רביעי לקראת חצות, קראו לי בשם הרב קוק להגיע לישיבה של הרב, כדי לשמוע מהרב מסר ולהעבירו דרך העיתון", מספר כהן.

"הגעתי לרב, והסתגרתי איתו בחדרו הקטן. הרב נראה מאוד פגוע, שוקל מאוד את מילותיו וקשה עליו מאוד הדיבור. הרב פתח ואמר שהוא אישית לא רוצה לפתוח מפלגה, אבל "נוצר צורך וזה צו השעה. אין מנוס, בגלל מירמורים ותלונות של הרבה אנשים - אני לא שונא אף אחד ולא כועס על אף אחד וזה לא בשבילי אלא למען הציבור", אמר הרב.

כהן מספר כי הרב אמר שגמלה בלבו החלטה סופית להקים את המפלגה החדשה. לדבריו, למפלגה שלו יצביעו קהלים חדשים שאף פעם לא הצביעו למפלגות החרדיות וזה לא נועד לקחת קולות מהמפלגות הקיימות

הרב אמר עוד, "אני והרבנית נצא ונעודד את הציבור להצביע למפלגה החדשה". הרב הוסיף, כי הרבנים שקשורים אליו יעודדו להצביע למפלגה החדשה. "לשאלתי האם זה לא מפריע לרב אברהם דב אויירבך, ענה הרב שאין דרישה מהרב אויירבך להוריד את המפלגה"

"הרב החליט סופית לצאת לדרך חדשה עם מפלגה חדשה", מסכםן שמעון כהן.

איך המהלך הזה ישפיע על הבחירות, ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר