חקירה אחרונה

נתניהו: תיק 4000 קרס; המשטרה: לא נכון

שעה קלה לאחר שסיים את חקירתו האחרונה הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי תיק החקירה נגדו קרס, אך במשטרה טוענים כי נתניהו אכן הגיע מוכן, אך אין שינוי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החוקרים נכנסים למעון רה"מ, אתמול (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שעה קלה לאחר שנחקר, ככל הנראה בפעם האחרונה, בחשדות בתיק 4000, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי "התיק קרס סופית". אך במשטרה סבורים אחרת.

לאחר החקירה נמסר מטעמו של נתניהו: "אחרי החקירה היום, רה"מ נתניהו בטוח שתיק 4000 קרס סופית. הנתונים מוכיחים באופן חד-משמעי שהסיקור על נתניהו בוואלה בתקופת אלוביץ׳ נותר שלילי כפי שהיה כשוואלה היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת.

"לעומת זאת, דווקא שרי תקשורת אחרים, לאחר כניסתם לתפקיד, הם שזכו לזינוק אדיר בסיקור חיובי - לא רק בוואלה, אלא גם בכלי תקשורת מרכזיים בישראל.

"איש אינו טוען, ובצדק, שיש בכך איזשהו פסול. אבל דווקא אצל נתניהו שיפור כזה לא היה, ולכן גם מן הטעם הזה תיק 4000 מתפורר".

אך במשטרה סבורים אחרת. על פי הדיווח ב'החדשות', גורם הבקיא בחקירה התבטא: "גם היום נותרו בעינם החשדות שהועלו ונחקרים נגד ראש הממשלה".

לדברי הגורם שצוטט בדיווח: "ניכר שנתניהו נערך היטב לחקירה אבל תשובותיו לא שינו או החלישו את עוצמת וחומרת המעשים המיוחסים לו. לפיכך, המגמה המסתמנת היא שמתגבשת תשתית ראייתית לכתב אישום נגד נתניהו ואלוביץ', כנראה גם בעבירת שוחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר