"הדופק לא יציב"

התפילות בעיצומן: שיפור קל במצבו של הגרמ"י שלזינגר

בשעות האחרונות נרשם שיפור קל במצבו של ראש ישיבת קול תורה הגאון רבי משה יהודה שלזינגר, חבר מועצת גדולי התורה • "הוא עדיין זקוק לרחמי שמים מרובים", אומרים תלמידיו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר)

התפילות נמשכות, אך בינתיים חל שיפור קל במצבו של הגאון רבי משה יהודה (שלזינגר) בן מטל, ראש ישיבת קול תורה בירושלים וחבר מועצת גדולי התורה. כך נודע ל'כיכר השבת'.

כזכור, ביום חמישי האחרון נחת ראש הישיבה הוותיק במקסיקו, כדי להשתתף בחתונה אצל אחד ממקורביו המתגורר במקום, ובמהלך השבת התמוטט לפתע ואיבד את הכרתו.

בשלב זה פונה ראש הישיבה בן ה-86 לבית חולים מקומי, שם לאחר טיפול שנמשך שעות ארוכות הצליחו הרופאים לייצב את מצבו.

גורמים בישיבת קול תורה דיווחו ל"כיכר השבת", כי בשעות האחרונות נרשמה כאמור הטבה במצבו של ראש הישיבה. הוא שב להכרה, המדדים יציבים, מדבר עם סובביו. לדברי מקורביו: "הוא עדיין זקוק לרחמי שמים מרובים, לאחר שהדופק לא מספיק יציב".

היום אחר הצהרים, שעון מקסיקו, תיערך ישיבת רופאים בבית החולים, כשלאחריה יוחלט על המשך הטיפול, ובכל מקרה בשלב זה עדיין לא מדובר על הטסתו של ראש הישיבה חזרה לישראל. יצוין, כי לצד מיטתו במקסיקו שוהה בנו בכורו הרב זאב שלזינגר.

הגרמ"י, שגילו נושק לגיל ה-90, מקפיד להגיע מדי יום לישיבה בשכונת בית וגן. בשנים האחרונות, למרות חולשתו, הוא ממשיך לצאת למסעות בחו"ל עבור ביסוס הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר