צפו בתיעוד

נתניהו נפגש עם יועצו של הנשיא טראמפ

ראש הממשלה נפגש במעונו לארוחת ערב הם היועץ לביטחון לאומי, ג'ון בולטון. נתניהו שיבח את בולטון שהיה אחד הגורמים המשמעותיים ליציאת ארה"ב מהסכם הגרעין (פוליטי מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום וידאו: איתי בית-און, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ון בולטון, במסגרת ארוחת ערב במעון ראש הממשלה בירושלים. נתניהו אמר בפתח הפגישה: "אני מצפה לשוחח איתך על נושאים רבים, אך בעיקר כיצד להמשיך לבלום את התוקפנות של איראן באזור ולהבטיח שלעולם לא יהיה להם נשק גרעיני".

בפגישה בין נתניהו לבולטון השתתפו גם שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן ושגריר ישראל בארה"ב רון דרמר.

ראש הממשלה החמיא לבולטון, לשעבר השגריר האמריקני באו"ם, המהווה סמן ימני בממשל טראמפ. בולטון היה זה שדחף את טראמפ לבטל את הסכם הגרעין עם איראן שהטריד את ישראל רבות: "ג'ון, אני שמח לראות אותך. אנחנו ידידים כבר שנים רבות ואני יכול להעיד שבמסגרת תפקידך, וגם מחוצה לו, אתה ידיד אמת של ישראל ותומך נלהב של הברית בין אמריקה לישראל".

"ביקורך פה הוא בעל חשיבות רבה, לאחר ההחלטה החשובה של הנשיא טראמפ, להעביר את השגרירות לירושלים, ולצאת מההסכם הרע עם איראן".

בולטון אמר: "כבוד גדול להיות פה. אני שמח לראותך שוב ולדבר על היחסים בין ארה"ב לישראל. השנה וחצי האחרונות היו מרגשות מאוד בממשל טראמפ, כולל חלק מהנושאים שהזכרת. ברור שעומדים בפנינו אתגרים גדולים, לישראל, לארצות הברית ולעולם כולו. תוכנית הגרעין של איראן, תוכנית הטילים הבליסטיים נמצאות בראש הרשימה. אני שמח להיות פה ואני מצפה לדיונים בינינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר