מרדף מסוכן

סוכל ניסיון לגניבת רכבים בירושלים; 2 נעצרו

שוטרי משטרת ישראל סיכלו את ניסיונם של שני חשודים חברי חוליה לבצע התפרצויות וגניבת רכבים בירושלים. השניים נעצרו לאחר מרדף מסוכן בתוך רכב החשוד כגנוב (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בלשי משטרת ישראל ערכו בשעות הצהריים אמש (ראשון) פעילות סמויה בדרום ירושלים, במהלך הפעילות הבחינו השוטרים ברכב ובו שני גברים שהעלו את רמת חשדם, עם ניסיון עצירתם לבדיקה, החל נהג הרכב להימלט בנסיעה פרועה שסיכנה את הנוסעים בכביש.

בשלב זה נערכו כוחות המשטרה באזור למעצרו של הרכב, ועם ניסיון הימלטותו לכיוון שטחי יו"ש, נעצר ע"י השוטרים ולוחמי מג"ב באחד ממעברי העוטף.

בתחקור ראשוני, עלה כי מדובר ברכב "משוכפל" שלוחיות הזיהוי שלו שייכות לרכב אחר, וכי הרכב עצמו על פי החשד גנוב. בחיפוש ברכב תפסו השוטרים כלי פריצה שונים.

מבירור זהותם של 2 החשודים (23,24) עלה, כי מדובר בתושבי שטחים ללא אישור שהיה בישראל.

"החשד שלנו התברר כנכון, ברגע שניסינו לעצור את הרכב והוא החל להימלט בנסיעה פרועה, לאחר שהצלחנו להביא למעצרו התברר לנו שאכן מדובר בחוליה מתוחכמת שהתכוונה על פי החשד לפרוץ ולגנוב רכבים של אזרחים". ציינו השוטרים.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה, במהלכה עלה חשדם של החוקרים, כי מדובר ב 2 חברי חוליה שעל פי החשד נכנסו לישראל במטרה לפרוץ ולגנוב רכבים.

החשודים נחקרו בחשד לגניבת רכב, כניסה לישראל שלא כחוק, זיוף סימני זיהוי של רכב, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ועבירות נוספות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר