איחוד הצלה: אירוע ההכתרה לרב סניף בני ברק

הרב סיני הלברשטאם באירוע ההכתרה לרב סניף בני ברק באיחוד הצלה: ״עם ישראל זכה בארגון איחוד הצלה״. צפו בתמונות (חדשות בריאות, שיווקי)

אירוע ההכתרה לרב סניף בני ברק. (צילום: דוברות איחוד הצלה)

ביום חמישי נערך באולמי קונקורד בבני ברק ערב מיוחד לציון הכתרת רב סניף איחוד הצלה בני ברק האב"ד רבי סיני הלברשטאם וכן טקס תודה והודאה על החלמתו של המתנדב המסור רפאל אהליאב נחשוני.

כיבדו בהשתתפותם באירוע הרב"ד פוברסקי, הר"ש מחפוד, הר"ש רוזנברג אב״ד בית דין צדק בני ברק, הר"י סילמן אב״ד קהל חסידים רמת אלחנן. הר"ש שטיינמן הרב אשר זמל, הרב משה חיים לאו, הרב יצחק ישיעהו וייס אב"ד נווה אחיעזר, הרב יעקב יצחק וייס והאדמו"ר מקוזמיר. יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, הנהלת איחוד הצלה, אח"מים ואישי ציבור.

שעה קלה לפני פתיחת האירוע עלו ובאו ראשי הסניף יחד עם רב הסניף הרב סיני הלברשטאם למעונו של הרב גרשון אדלשטיין וקיבלו את ברכתו למתנדבי הסניף. כמו כן האדמו"ר מצאנז שלח את ברכתו לרב הסניף החדש בידי בנו הרב הרב אברהם הלברשטאם.

רב הסניף האב"ד רבי סיני הלברשטאם במשא המרכזי : "עם ישראל זכה לארגון איחוד הצלה שיש בו מתנדבים יראי שמים. זה ממש קידוש ה' לראות את המתנדבים שמוסרים את עצמם למען הציבור ויוצאים להציל חיים בכל מצב. מההכרות הקצרה שלי עם איחוד הצלה נוכחתי לראות שמדובר בארגון שמשלב את הצלת חיים עם הקפדה על קלה כבחמורה ועל פי ההלכה המסורה".

חבר הכנסת משה גפני אמר בדבריו "באיחוד הצלה יש מציאות שהכל נעשה ע"פ ההלכה. להיות מחוברים לתורה ויראת שמים ובעיקר בהלכה. איחוד הצלה זה כל כך הרבה עזרה לאנשים. אני מכיר באופן אישי את המסירות של אפי פלדמן ראש הסניף הוא הצליח. לאחר מכן הוסיף עוד "גם בשעה זו עושים נגדי הפגנות אבל אני ממשיך רגיל. תלמדו ממני. תמשיכו להציל חיים ואל תתנו לשום דבר להפריע לכם במלאכת קודש זו".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים אמר באירוע: "מרגש לראות כאן איתנו את גדולי ישראל ראשי הישיבות והאדמו"רים אשר הגיעו לחזק ולכבד אותנו במעמד ההכתרה של רב סניף בני ברק הגאון הרב סיני הלברשטאם וכן להוקיר ולהעריך את פעילותם של מתנדבי איחוד הצלה אשר עושים עבודת קודש במשך כל השנה." עוד הוסיף טיטלבוים " שמחתי יחד איתכם לראות כאן איתנו את המתנדב אליהב נחשוני אשר נפצע קשה מאד בדרכו להציל חיים וכנגד כל הסיכויים ובסייעתא דשמיא עצומה נמצא איתנו כאן היום. אני יחד עם הנהלת הארגון נמשיך לתמוך ולסייע בכל הנצרך עד שתשוב לביתך בריא ושלם."

ראש הסניף אפי פלדמן אמר "בראש ובראשונה אני רוצה להודות בשמי ובשם כל מתנדבי הסניף לרב הגאון הרב סיני הלברשטאם אשר מתווה לנו את הדרך ההלכתית כיצד להמציל חיים אך יחד עם זאת לעשות זאת על פי ההלכה הצרופה. הערב בנוסף הוא ערב מרגש ביותר לראות אל המתנדב המסור אליהב נחשוני אשר נפצע קשה מאד בדרכו להציל חיים לפני מספר חודשים והיום אנו זוכים לחגוג במסיבת הודיה לקב"ה על החלמתו הניסית. אני רוצה להודות בהזדמנות זו להנהלת איחוד הצלה ולנשיא הארגון אשר סייעו ותמכו בכל לכל המתנדבים אשר סייעו ועזרו בכל אשר נצרך בתקופה הקשה שעבר".

תמונות: דוברות איחוד הצלה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר