מבצע 700

המשטרה פשטה על מזרח ירושלים • תיעוד

17 חשודים נעצרו הלילה במבצע רחב היקף של המשטרה במזרח העיר לקראת חג הקרבן המוסלמי. הכוחות שפעלו במקום סגרו תחנות דלק פיראטיות והחרימו נשק (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

'מבצע 700' שהחל משעות הלילה, תוזמן על ידי המשטרה בסמיכות מרבית לחג הקורבן שיחל מחר ותוכנן בקפידה על מנת לתת פתרון לבעיות העולות בשיח הרציף עם תושבי מזרח ירושלים, וכדי לפעול לשיפור התשתיות, ניקיון השכונות ולסלק כל מפגע בטיחותי. גם בשנה שעברה נערך מבצע דומה.

במסגרת זו פעלו הבוקר השוטרים יחד עם גורמי העירייה ומשרד האנרגיה (מנהל הדלק) לפינוי מצבורי אשפה, גרוטאות, מבנים מאולתרים המהווים מפגעי בטיחות, צביעת מדרכות ומעברי חציה והריסתן של 2 תחנות דלק "פיראטיות" שפעלו בניגוד לחוק והחזיקו מצבורי חומרים דליקים שהיוו סכנה ממשית לתושבי האזור ורכב מסחרי נוסף שפעל גם כן כתחנת דלק "פיראטית".

יחד עם זאת, בחלקו הראשון של המבצע שהחל הלילה, פעלו השוטרים, לוחמים ויחידת הכלבנים של מג"ב כנגד אלו שנאספו נגדם ראיות וסומנו כמי שפוגעים באיכות וסביבת החיים של התושבים. כך נעצרו כמה אשר מחזיקים אמצעי לחימה שונים המשמשים לרוב בסכסוכים פנימיים, סוחרים בסמים ומבצעים הפרות סדר. בחיפושים בבתיהם נתפסו על ידי השוטרים שטרות כסף מזויפים, נשקי "איירסופט", סמים מסוכנים וביצים ללא כל פיקוח תברואתי.

סה"כ במבצע נעצרו/עוכבו 17 חשודים, בהם כאלו שנגדם נאספו ראיות ומידע על השתתפותם בהפרות סדר אלימות ופעילות טרור במהלך התקופה האחרונה שכללו יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב וכוחות הביטחון.

כלל העצוריםמעוכבים הובאו להמשך חקירה ביחידות המחוז. בהמשך יובאו מי מהם בפני בית המשפט.

מהמשטרה נמסר כי בשעה זו, נמשכת פעילות המשטרה בשכונות אלו לאיתור רכבים המשמשים בעיקר להסעות, בהם ליקויי בטיחות העלולים לסכן את חיי משתמשי הדרך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר