הקרב על ירושלים

דרעי: 'רוצים שהמועמד שהציבור החרדי יתמוך בו גם ינצח'

"אנחנו רוצים ללכד כמה שיותר קונצנזוס סביב המועמד, שהוא גם ינצח", כך התבטא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שסרב להכריז על מועמד המפלגה לראשות העיר, והצהיר: אין שינוי בהרכב הסיעה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פתח היום (שלישי) את מטה הבחירות של סיעת ש"ס בירושלים. דרעי סירב להצהיר על תמיכה באחד מהמועמדים לראשות ירושלים, והבהיר: "אנו רוצים ללכד כמה שיותר קונצנזוס סביב המועמד, שהוא גם ינצח".

דרעי התייחס תחילה לשמועות סביב החלפת חלק מנציגי המפלגה בירושלים: "אני רוצה להפריך את השמועות, נבחרת טובה לא מחליפים".

דרעי הוסיף: "הנבחרת בראשות צביקה כהן תמשיך להוביל עם החברים שעושים עבודה נפלאה. היעד שלנו להכניס חברים חדשים. ש"ס היא הבית של כל הספרדים בירושלים. נגיע לכל השכונות".

בדבריו דרבן את הפעילים והבטיח: "אנחנו נהיה הסיעה הגדולה בירושלים. אני לא סופר מנדטים. זאת המשימה שלנו, הציבור הספרדי מלוכד כולו רתום. כולם מבינים שש"ס בירושלים היא הבית האמיתי לכל הספרדים".

באשר לראשות העיר, סירב להצהיר על תמיכה באחד מהמועמדים ואמר: "אני אאכזב אתכם לגבי מועמד לראשות העיר, גם זה יגיע, בעתו ובזמנו. אני אגיד לכם, אנחנו רוצים שהמועמד שהציבור החרדי יתמוך בו ינצח. לשם אנחנו חותרים, וכשנגיע למסקנה מי ינצח, אתם תדעו כולכם מי המועמד.

"אנחנו רוצים ללכד כמה שיותר קונצנזוס סביב המועמד, שהוא גם ינצח, ולכן אנחנו עושים פגישות וקצת סבלנות וקצת קשיים, אבל בסוף נגיע לזה".

לדברי יו"ר ש"ס: "אסור שעיר כמו ירושלים עם ציבור כל כך גדול ומגוון וחשוב, שהמועמד שהם יתמכו בו לא ינצח. זו כל התורה על רגל אחת. אבל אין לנו רוח הקודש, זה קשה, אנחנו סופרים ובודקים, ובעזרת ה' נגיע לזה עם קצת סבלנות".

כזכור, בסקר שפורסם בשבוע שעבר בחברת "החדשות", מעלה כי אילו הבחירות לראשות העיר ירושלים היו נערכות היום, המועמד החרדי יוסי דייטש היה גורף 23% מקולות הבוחרים בבירה.

אחרי דייטש, עופר ברקוביץ' מקבל 22% מהקולות, זאב אלקין עם 21% ומשה ליאון עם 11%.

בהמשך, רחל עזריה זוכה ב-6% מהקולות, יוסי חביליו עם 4%, חיים אפשטיין מקבל 3% ואבי סלמן עם 1%.

בסיבוב השני של הבחירות, אלקין מביס כל מועמד מולו. לדוגמא - אם אלקין וברקוביץ' עולים לסיבוב שני אז אלקין מקבל 41% מהקולות וברקוביץ' עם 31%. אם אלקין ודייטש עולים לסיבוב שני אז אלקין מקבל 42% מהקולות ודייטש עם 31%. אם ברקוביץ' ודייטש עולים לסיבוב שני, ברקוביץ' מנצח עם 39% מהקולות ויוסי דייטש עם 36%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר