שומרים על החקלאים

הקרב על החקלאות: דני סיידה נגד כחלון

שר האוצר משה כחלון הודיע כי מפלגת 'כולנו' תדרוש את תיק החקלאות ועורר את זעמו של ח"כ דני סיידה מש"ס: "אך טבעי שהמשרד יוחזק בידיה הנאמנות של תנועת ש"ס" (אקטואליה)

סיידה על הטרקטור (באדיבות המצלם)

שר האוצר משה כחלון הודיע אתמול (שני) כי מפלגת 'כולנו' תדרוש בממשלה הבאה את תיק החקלאות ועורר את זעמו של ח"כ דני סיידה מש"ס, הח"כ המזוהה יותר מכל אחד אחר עם נושא החקלאות.

"בקדנציה הבאה מפלגת כולנו תיקח אחריות על החקלאות הישראלית", הודיע אמש שר האוצר כחלון בסיור ברמת נגב, "תדרוש את תיק החקלאות אליה ותחזיר אותה למקום הממלכתי והמקצועי שבו היא אמורה להיות".

בתגובה לדברים, אומר ח"כ סיידה: "התעוררנו כולנו לבוקר בו לשר אוצרנו הייתה "הארה" בדבר חשיבותה של החקלאות בארצנו הקדושה וזאת לאחר שנים בהן הקפיטליזם הדורסני מבית מדרשם של נערי האוצר, שאליהם חברו באופן תמוה מר אורי אריאל ומנכ"לו מר בן אליהו, כילה כל חלקה טובה".

"ידידי שר האוצר", מוסיף סיידה, "דרישתך לקבל את משרד החקלאות בבחירות הבאות מעודדת מאוד אך מאידך נראה שהמצאת הגלגל מתרחשת עכשיו. אין ספק ששנת בחירות גורמת לפרץ יצירתיות, אך אני פה כדי להזכיר לכולם שהתנועה היחידה שעמדה כחומה בצורה למען החקלאות והעמידה מתוכה שני חקלאים פעילים אנשי הפריפריה בגבול הצפון, את מר חקלאות ח"כ וקנין ואנוכי הח"מ וביחד עם מאיר צור ואחרים ניהלה ומנהלת מלחמת מאסף להצלת החקלאות.

"אין ספק שהחלטתו של מאיר צור שוברת את כל המוסכמות ההיסטוריות, אך בטוחני כי הוא יידע ללחוש באוזנך מול מי הוא עשה את העבודה המפרכת והשחורה בפרלמנט הישראלי. הוא עשה זאת מול תנועת ש"ס ואנשיה".

לסיום, מצהיר סיידה כי "בסופו של דבר משרד החקלאות יגיע למי ששומר על החקלאים באמת ואנו רואים בו כמשרד שאך טבעי שיוחזק בידיה הנאמנות של תנועת ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר