פרסום ראשון

גפני לרוזנטל: "אנחנו מאחוריך"; הערכות: רוזנטל יפרוש

ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל נועד עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ גפני, וטוען בשיחה עם 'כיכר' כי גפני הבהיר שהם מאחוריו במידה ויתמודד. ב'דגל' מעריכים כי יפרוש (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אברהם רוזנטל (צילום: כיכר השבת)

פרסום ראשון: הסערה סביב הבחירות המקומיות בטלז סטון - נמשכת. בשעות הצהריים (שלישי) נפגשו ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני.

הפגישה נערכה על רקע כוונת המפלגה, בתיאום עם רב היישוב הגאון רבי אריה שולמן, להביא מועמד מבחוץ לראשות המועצה, כאשר השם המדובר בשלב זה הוא שמו של סגן ראש עיריית ביתר, יצחק רביץ, שהפסיד בפריימריז הפנימיים בתנועה, ומאחוריו ניסיון מוניציפאלי עשיר.

בשיחה עם "כיכר השבת", לאחר הפגישה עם ח"כ גפני, אומר רוזנטל כי "הייתה פגישה טובה". לדברי רוזנטל: "גפני אמר לי 'אנחנו מאחוריך – אם אתה מתמודד לראשות המועצה נתמוך בך'".

אברהם רוזנטל בראיון ל'כיכר השבת'

במקביל, נמשכים המאמצים בתנועה לקדם את מועמדותו של רביץ לראשות המועצה. רביץ שימש במשך שנים ארוכות בתפקידים בכירים בעיריית ביתר.

בתוך כך, תושבי המקום הפיצו בשעות האחרונות עצומה נגד "הצנחתו" של יצחק רביץ למועצה ובעד מועמדותו של מוישי מילר לתפקיד.

בעצומה נכתב: "המועמדות מגיעה, לצערנו, בתמיכתם של בעלי אינטרסים כלכליים מובהקים בטלזסטון שעתיד היישוב וצרכיו לא מעניינים אותם כמלוא הנימה".

עוד נכתב: "אנו פונים לדגל התורה הארצית בבקשה לתמיכה במוישי מילר, מועמד ראוי, איש דגל התורה, תושב המקום, בעל ניסיון מוניציפלי ונקי מאינטרסים".

גורם ב'דגל התורה' מעריך בשיחה עם "כיכר השבת" כי למרות האהדה אותה מקבל רוזנטל מבכירי התנועה, הרי שבסופו של דבר אם תהיה הוראה מגדולי ישראל ורבני התנועה, הרי שרוזנטל יפרוש מתפקידו בכבוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר