נסגרו הקצוות

פרסום ראשון: איש דגל התורה ירוץ ברשימת "כולנו"

עכשיו זה סופי: חבר מועצת עיריית חדרה, איש דגל התורה בנצי נורדמן, יתמודד במסגרת מפלגת כולנו למועצה. "לא מסתכלים על הכיפה", הוא מסביר ל'כיכר השבת' (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נורדמן, משמאל (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

עכשיו זה סופי: חבר מועצת עיריית חדרה – איש 'דגל התורה' בנצי נורדמן צפוי להתמודד במסגרת מפלגת "כולנו" למועצת העיר.

נורדמן הודיע בישיבת המועצה האחרונה על הזדהות עם רשימת "העיר של כולנו" וצפוי להיות מוצב באחד המקומות הראשונים ברשימה. בכך שם נורדמן קץ לשמועות והספקולציות במערכת הפוליטית בעיר, סביב מצעד ההצעות לחיבורים ושיתופי פעולה עם מפלגות שונות.

ל"כיכר השבת" נודע כי המפלגות החרדיות צפויות לתמוך ככל הנראה פעם נוספת בראש העיר המכהן צביקה גנדלמן זאת למרות החדשות נגדו בשחיתות.

נורדמן אמר ל"כיכר השבת": "מצאתי בניר בן חיים מנהיג חברתי מהמעלה הראשונה ואיש עם יכולות ביצוע מוכחות. חדרה היא אי של שפיות בעולם שבו פוליטיקאים משסים כל היום ציבורים אחד בשני, אנחנו בוחרים בדרך האחרת ומאמינים שכאשר פועלים למען תושבי העיר בצורה מאוחדת, בלי להסתכל על צבע העור, על המוצא או על הכיפה, אפשר להגיע להישגים משמעותיים ולשמש דוגמא ומופת".

ניר בן חיים יו"ר סיעת "העיר של כולנו" מסר ל"כיכר השבת": "הסיעה מקבלת בחום רב ובשמחה את בנצי נורדמן שהוכיח את עצמו בפעילותו רבת השנים למען תושבי חדרה. החיבור המשמעותי מצטרף לנבחרת המצויינת שאנחנו מובילים בשותפות עם כלל המגזרים ועוד לא נאמרה המילה האחרונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר