רמת בית שמש

התושבים זועמים: מים מלוכלכים בברזים

תושבי שכונת רמת בית שמש נאלצים להתמודד בשבועות האחרונים עם מים מלוכלכים, צהובים ולעתים אף חומים, היוצאים מהברזים. משרד הבריאות: המים ראויים לשתייה (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תושבי שכונת רמת בית שמש נאלצים להתמודד בשבועות האחרונים עם מים מלוכלכים, לעתים צהובים ולעתים חומים, היוצאים מהברזים ולא נראה שיש פתרון באופק.

לפי הדיווח של יעל פרידסון ב'ידיעות אחרונות', התושסים מספרים כי כבר חודשיים שהמים מהברז הם בצבע צהוב והם לא יודעים אם זה מסוכן או בטוח לשתיה ושימוש.

משרד הבריאות מזהיר משתיית המים וממליץ להמתין מספר דקות כשהברז פתוח עד לקבלת מים נקיים.

הסיבה לצבע המים הוא ככל הנראה בשל השימוש במים מותפלים. התאגיד העירוני, "מי שמש", תלה את האחריות בחברת 'מקורות' שהחלה לספק מים מותפלים בלבד.

בהודעת 'מי שמש' לתושבים נכתב כי "מים מקידוחים דוחקים את החלודה שיש בצנרת לדפנות, לעומת מי התפלה המזרימים איתם את כל הלכלוך מהצנרת, ומכאן מגיעים המים הצהובים".

פלד דיכטר, מנכ"ל תאגיד המים מי שמש, אמר ל'ידיעות' כי "אנחנו עובדים באחריות בליווי מלא של רשות המים ומשרד הבריאות. אנו מניחים שזה ילך ויצטמצם, אבל אין לנו אפשרות להתחייב על זמנים".

ממשרד הבריאות נמסר ל'ידיעות' כי "בשל שינוי מקור אספקת המים לעיר מהמערכת הארצית, צנרת המים ברמת בית שמש עוברת תהליך הסתגלות. בבדיקות שנערכו, המים נמצאו ראויים לשתייה. עם זאת, יש להימנע מצריכת מים ראשוניים והמים החמים לשתייה ולבישול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר