"הפר סדר"

בשקט: נעצר הפעיל הקיצוני משה איראם

משה איראם, הפועל נגד "גזירת הגיוס" נעצר בצורה שקטה בביתו בירושלים ככל הנראה בשל הפרות סדר בהן היה מעורב בשנים האחרונות. הוא צפוי להיות מובא לפני שופט (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
משה איראם (צילום: Basel Awidat/Flash90)

לפני שעה קלה, הגיעו בלשים של מחוז ירושלים לביתו של הפעיל החרדי הקיצוני משה איראם, ועצרו אותו בשל הפרות סדר קודמות בהן הוא חשוד שהשתתף.

המעצר בוצע בצורה שקטה לחלוטין, ומבלי שהתחוללה במקום מהומה כפי שאירע במקרים אחרים. מחר הוא יובא לפני שופט, לשם הארכת מעצרו.

כזכור, בעבר הוגש נגדו כתב אישום בשל איומים שהטיח בראש אכ"א האלוף מוטי אלמוז בשל "גזירת הגיוס".

בכתב האישום שהוגש נגדו בזמנו נכתב כי "ביום 5/5/17 הגיע הנאשם ביחד עם אדם נוסף, לישוב בו מתגורר האלוף אלמוז, וזאת על רקע התנגדותו של הנאשם למדיניות הגיוס לצה"ל , והאידיאולוגיה שאימץ לפיה יש לפגוע ולהטריד את אלה העוסקים בגיוס לצבא".

על פי כתב האישום, "בערב שבת, לאחר שווידא הנאשם כי האלוף אלמוז נמצא בקרב המתפללים הגיע לבית הכנסת ועם סיום התפילה, ניגש הנאשם אל האלוף אלמוז ברחבת בית הכנסת, והחל להטיח בו האשמות בגין ביצוע מעצר צבאי של חיילות. הנאשם המשיך בצעקות, וקרא לעברו של האלוף: 'יש דין ויש דיין' וכי מי שמענה אלמנה ויתום יש לו עונש חמור מאוד", לבסוף אף ירק איראם לעברו.

"גם במהלך שלושת הימים הבאים, ועד ליום 8.5.17, המשיך הנאשם לשהות עם האחר בקרבת בית הכנסת בישוב ובסמוך לביתו של האלוף אלמוז ואף הניף שלטים במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר