הקרב על ירושלים

הפגישה החשאית של מאיר פרוש ואלקין

מאיר פרוש, יו"ר 'שלומי אמונים' ופטרונו הפוליטי של המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, נפגש אמש בחשאיות עם המועמד השר זאב אלקין • כל הפרטים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
סגן השר פרוש והשר אלקין (צילום: הדס פרוש, יונתן זינדל - פלאש 90)

סגן שר החינוך מאיר פרוש, יו"ר 'שלומי אמונים', נפגש אמש (חמישי) עם המועמד לראשות העיר ירושלים השר זאב אלקין.

השניים נפגשו בארבע עיניים, ול"כיכר השבת" נודע כי במהלך הפגישה הבכירים שוחחו על המספרים בירושלים, חלוקת הגושים והסיכוי של מועמד חרדי לנצח.

במהלך הפגישה הבהיר פרוש כי המועמד החרדי יוסי דייטש ממשיך בריצה לראשות העיר, כאשר התקווה היא להשיג בקרוב את תמיכת ש"ס ו'דגל התורה' למהלך. הפגישה התקיימה במשרדו של אלקין ברחוב כנפי נשרים בעיר.

בתוך כך, ב'שלומי אמונים' נמשכים המאמצים להשיג את תמיכת כללה סיעות החרדיות במועמד חרדי לתפקיד. גורמים המעורים בנושא אמרו ל"כיכר השבת": "הדרך להשיג את תמיכת דגל התורה כבר סלולה, מקווים שיסתיים כמה שיותר מהר".

יצוין כי בש"ס מעריכים שבמצב בו דייטש משיג את תמיכת 'דגל', הרי שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי ייפגש עם המועמד משה ליאון ויודיע לו כי לא יוכל לתמוך בו כנגד כל המגזר החרדי, כך ש"ס תצטרף לתמיכה במועמד החרדי דייטש.

יצוין כי מקורבי השר אלקין לא מתייאשים ונערכים למצב בו דייטש לא יקבל תמיכה חרדית רחבה, מה שעלול להביא לפרישתו מהמירוץ. במטה אלקין מתכוונים לעשות הכל בכדי לקבל את תמיכת 'שלומי אמונים', שמטבע הדברים לא יסכימו להעניק את תמיכתם למועמד ש"ס ו'דגל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר