שימו לב

שובר 900 ש"ח משופרסל? הונאת הרשת

הונאת רשת שהופצה ביממה האחרונה "העניקה" שוברים של 900 ש"ח כביכול בשם שופרסל שמכחישה כל קשר. לחיצה על הלינק הובילה להתקנת יישומים על המכשיר (צרכנות נבונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הודעה לפיה חברת שופרסל מחלקת קופונים בשווי 900 שקל חינם הופצה ביממה האחרונה בוואטסאפ אלא שמתברר כי מדובר בהונאת רשת בלבד. רשת שופרסל מכחישה כל קשר ל"מבצע".

בהודעה נכתב: "שופרסל חוגגת את יום הולדתו (הטעות במקור) ה-60 ומספקת קופונים חינם בשווי 900 שקל. רק קיבלתי את השובר שלי. להודעה מצורף לינק".

חברת שופרסל עצמה מסרה הבוקר: "נודע לנו כי בשעות האחרונות מתבצעת הונאה ברחבי הרשת ששופרסל חוגגת 60 שנה ומעניקה קופונים ע"ס 900 שקל. מדובר בתרמית שאינה קשורה לשופרסל בשום צורה שהיא ואנו מבקשים להזהיר את הציבור לא להשתמש ולהיכנס לקישור בנושא שכן הוא עשוי לכלול וירוסים או כל דבר פוגעני אחר. שופרסל פנתה למשטרה והעניין בטיפול".

ממערך הסייבר במשרד ראש הממשלה נמסר לאחר בירור פרטי ההונאה החדשה כי "יש לנקוט משנה זהירות בכניסה לקישורים אשר נראים מפתים. יש לבדוק את כתובת ה-URL ולוודא כי מדובר באתר לגיטימי. במידה שבבדיקתכם התגלה ממצא כלשהו נבקש לקבל היזון חוזר. לכל מידע נוסף ניתן לפנות אלינו".

תיעוד של הנוכלות על ידי מערך הסייבר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר