הבחירות בירושלים

ח"כ דוד ביטן: "אם יהיה מועמד חרדי, ליאון יפרוש מהמרוץ"

ח"כ דוד ביטן מעריך בראיון ל'כיכר' כי אם יוסי דייטש יתמודד, משה ליאון יפרוש מהמירוץ לראשות העיר ירושלים. ומה יעשו המפלגות החרדיות אם דייטש לא יתמודד? • צפו (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הקרב בירושלים בין המועמדים השונים לראשות העיר נמשך. בעוד המועמד החרדי יוסי דייטש ממתין לתמיכת 'דגל התורה' וש"ס כדי להחליט על התמודדותו, המועמדים האחרים, השר זאב אלקין ומשה ליאון, פועלים כדי לזכות בתמיכת החרדים, אך יש מי שמעריך כי ליאון לא יתמודד עד סוף המירוץ.

ח"כ דוד ביטן (הליכוד) מצהיר בראיון ל"כיכר השבת" כי במידה ויהיה מועמד חרדי הרי שהמועמד משה ליאון יפרוש מהמרוץ לראשות העיר ירושלים. "ברגע שיוסי דייטש יתמודד באופן רשמי, הרי שהסקרים יפעלו לרעתו של משה ליאון והוא ייאלץ לפרוש ממועמדותו", טוען ביטן.

יצוין כי ליאון עצמו הבהיר בעבר בשיחה עם "כיכר השבת" כי יתמודד עד הסוף. לדברי ליאון: "מדובר בספינים של השר אלקין ואנשיו", וכי הוא יתמודד "עד הרגע האחרון", כלשונו.

למה בירושלים אתם לא הולכים עם החרדים?

ביטן: "כל עיר עם ההרכב שלה ועם האינטרסים שלה, לכן זה לא יכול להיות בכל עיר. איפה שזה מתאים הולכים יחד עם החרדים. אנחנו משתפים פעולה וביחסים טובים עם הרשימות החרדיות בערים רבות נוספות".

על הפיצול ברשימת 'הליכוד' בירושלים, כאשר השר זאב אלקין מריץ רשימה עצמאית למועצה מול הרשימה של הליכוד, אומר ח"כ ביטן: "הליכוד כל השנים היה לו שניים או שלושה מנדטים, בפעם האחרונה הייתה תקלה. הליכוד במועצה יש לזה חשיבות מבחינת הפעילים ומבחינת העיר ירושלים".

ליצמן תומך באלקין?

"לא יודע. אם יוסי דייטש לא יתמודד, המפלגות החרדיות מתלבטות במי לתמוך".

באשר לעיר חיפה הבהיר ביטן כי בשלב זה "הליכוד" לא תתמוך באף אחד מן המועמדים. יצוין כי מי שמצפה לקבל את תמיכת הליכוד בחיפה הוא המועמד מנדי זלצמן, מי שכיהן עד לא מכבר כיו"ר נמל חיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר