המבוכה ב'כנסת הגדולה'

אלימות לאחר הדקירה: הכתב החרדי הותקף

בחורים מישיבת 'ר' הלל', בה אירעה היום הדקירה, כילו את זעמם בכתב החרדי של תאגיד השידור הציבורי 'כאן', עקיבא וייס, על כך ש"העז" לצלם מחוץ לזירת ההתרחשות (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
וייס. מדווח מהשטח (באדיבות המצלם)

תסכול מתפרץ: עקיבא וייס, הכתב החרדי של תאגיד השידור הציבורי 'כאן', הותקף היום (ראשון) על ידי תלמידים מישיבת כנסת הגדולה במודיעין עילית, בה תלמיד נדקר מוקדם יותר היום על ידי חברו לספסל הלימודים.

ל"כיכר השבת" נודע, כי וייס שבא לישיבה מהמשרדים הראשיים של התאגיד, שבעיר מודיעין הסמוכה, כשאירוע הדקירה דווח, נכנס תחילה לחצר הישיבה, שם מישהו מהנהלת המקום אמר לו לצאת. "לא מצלמים פה", נאמר לו, והוא אכן יצא מהמבנה.

אלא שכשהוא המשיך לצלם את ניידות המשטרה שחלפו או חנו ברחוב, בדגש על ניידת מז"פ (מחלקה לזיהוי פלילי), קפצו על הכתב 10-15 מבני הישיבה, והחלו לאיים עליו.

לדברי עדי ראייה, זה החל בצעקות, "יש פה בחורים שיודעים לתת מכות, הם יפרקו אותך, תיזהר", "תביא את הטלפון; תמחק את מה שצילמת", אך כשהכתב החרדי השיב להם "אני לא עובד אצלכם", הגיעו הדחיפות והאגרופים.

ישיבת כנסת הגדולה במודיעין עילית (צילום: כיכר השבת)

בשלב מסוים הבחורים תפסו את ידיו של וייס, שלפו ממנו בכוח את הטלפון עמו צילם ונמלטו מהמקום. רק לאחר מכן, בעקבות התלונה שהוא הגיש בתחנת המשטרה, הוחזר לו הטלפון שהגיע "באורח פלא" לידי השוטרים, אך זה כבר היה שבור.

בדוברות 'כאן' אישרו ל'כיכר השבת' כי הכתב אכן הותקף בעת סיקור אייטם, והגיש על כך תלונה מסודרת במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר