פרטי ההסכם המסתמן באלעד

על שולחן המו"מ בין דגל לאגו"י: מנכ"ל העירייה ורשת גנים

ישראל פרוש כסגן ראש העיר, נציגו כמנכ"ל העירייה, איש דגל התורה יוסי שטרית כמועמד מטעם ש"ס לראשות העיר - אלו פרטי ההסכם המסתמן באלעד • וגם: הלחץ המשפחתי על פינדרוס (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישראל פרוש ויוסי שטרית (צילום: עיריית אלעד / מ. שנקר)

פרסום ראשון: התקדמות משמעותית במשא ומתן בין דגל התורה לבין 'שלומי אמונים לגבי מועמד הסיעות לראשות העיר אלעד בבחירות הקרבות.

ל"כיכר השבת" נודע, כי מאז סוף השבוע האחרון חלה התקדמות במגעים, ובשתי הסיעות מעריכים כעת כי עד סוף השבוע הזה כבר ניתן יהיה להגיע להסכם חתום.

נכון לעכשיו, ב'שלומי אמונים', סיעתו של ישראל פרוש, ממתינים לטיוטת מסמך רשמי שתוגש אליהם מטעם דגל התורה, ולאחר אשרורה באגודת ישראל אליה הם משתייכים, הם יוכלו לחתום עליה.

על פי ההסכם המתגבש, כך נודע ל"כיכר השבת", ישמש פרוש, ראש העיר הנוכחי, כסגן ראש העיר אלעד לאחר הבחירות ואף יחזיק ברשותו את תיק התכנון והבניה המשמעותי, כשסיעתו תקבל גם את תפקיד מנכ"ל העירייה.

פרוש בראיון ל"כיכר השבת"

יצוין, כי במסגרת המשא ומתן עלה גם נושא השליטה ברשת 'גני אגודת ישראל', שכעת מנוהלת בידי איש דגל התורה ישראל גולומב, מאחר וגם ענין זה הופיע בהסכם הקודם בין שתי הסיעות, ולפי 'שלומי אמונים' על 'דגל' לממש זאת כפי שהיא דורשת באשר לפרישת פרוש. טרם ברור אם סוגיה זו תוכרע סופית כעת.

בתוך כך, שמו של סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס (דגל התורה) עוד לא הוסר מסדר היום כמועמד מוסכם לראשות העיר אלעד, אך ב'דגל' מביעים פסימיות בענין זה בשל לחץ משפחתי כבד המופעל עליו שלא להיכנס לביצת המחלוקת באלעד.

בשל כך, שמו של יוסי שטרית, איש 'דגל' בביתר עילית, ישוב ככל הנראה לשולחן המו"מ כמועמד גם מטעם ש"ס - כפי שנחשף ב"כיכר השבת" - שיוסכם גם על דגל וגם על אגודת ישראל.

כמו כן, בבית שמש בקדנציה הזו ישמש איש 'שלומי אמונים' כסגן ראש העיר לאורך כל הקדנציה, ובקדנציה הבאה דגל התורה תתמוך במועמד זה לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר