קידוש השם?

אביו של הילד החסידי שנדרס: 'אל תתנו לדורס עונש מאסר'

יהודה צימרמן, חסיד סאטמר בן 25 שפגע לפני כשנתיים בילד בן 8, גם הוא ממשפחות החסידות, וברח מן הזירה, הורשע בבית המשפט אך לא ירצה מאסר של קבע (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: shutterstock)

יהודה צימרמן, חסיד סאטמר שדרס לפני כשנתיים ילד חסידי בן 8 וברח מזירת התאונה, נשפט וירצה עונש קל, כך דווח באתר recordonline.com.

צימרמן נהג באותו יום - ה-9 לנובמבר 2016 - בכבישי קרית יואל - השכונה של חסידי סאטמר בניו יורק, במשאית להובלת דגים, ופגע בילד בטעות.

הדריסה פצעה את הילד החסידי בכל חלקי גופו, אך צימרמן המשיך בנסיעה וברח מן הזירה, כשהילד מוטל באמצע הכביש, כך עולה מן התביעה שהוגשה נגד צימרמן וחברת הדגים שהעסיקה אותו. מי שסייע לילד הפגוע הוא נהג מונית שחלף ברחוב.

רחוב בקרית יואל (צילום מסך מתוך Google maps)

הנהג הדורס הודה באשמה לפני כחודשיים, וכעת נשפט לחצי שנת מאסר על תנאי ול-200 שעות עבודות שירות, אך לא למאסר של כמה שנים כמקובל במקרים כאלו, זאת לאור בקשת משפחת הילד. בנוסף ישלם צימרמן 1,375 דולרים על קנסות ועמלות.

לדברי עורך הדין של צימרמן, ג'ון אינגרשה, הוריו של הילד שנפגע שלחו מכתב לבית המשפט, ובו הם מבקשים להקל בעונשו. הם כתבו שהדורס כבר נענש, והם מבקשים שלא ישהה בבית הכלא.

על פי הדיווח, רבים מבני קהילת סאטמר שלחו מכתבי תמיכה בצימרמן, שאמנם טעה ופגע בילד אך הוא בעל עבר נקי ושהיה מצוייד ברשיון נהיגה כחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר