פרסום ראשון

ראש הממשלה נתניהו מעודד את הרצת 'הליכוד' בבני ברק

נתניהו עודד הצהריים את פעיל הליכוד החרדי יעקב וידר להריץ רשימה בעיר החרדית בני ברק. לבקשת רה"מ, במקום השני יוצב נציג הציונות הדתית • כל הפרטים (חדשות, מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו ווידר, היום (צילום: באדיבות המצלם)

הבחירות בבני ברק מתחממות: בחודשים האחרונים ערכה מפלגת הליכוד סקר עומק בבני ברק במטרה לבדוק את הצורך להריץ רשימה מקומית בבני ברק, בה מתגוררים אלפי מצביעי ומצביעות ליכוד בבחירות לכנסת.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת" המפלגה תריץ מפלגה בבני ברק, לאחר שכשלה בבחירות 2013 ולא הכניסה מנדט לעירייה, צפויה המפלגה - על פי הסקרים שערכה - להכניס לפחות מנדט אחד.

לפי תוצאות הסקר שהוזמן על ידי הליכוד, חלק משמעותי מהתושבים העיקר, אלו שהיו מזוהים בעבר עם סיעת "טוב" לחרדים עובדים, חשים כי העירייה "אטומה" וכלל אינה מייצגת אותם וכי העסקנים בעיר דואגים רק למקורבים.

עוד העלה הסקר כי הבוחרים מעוניינים לראות מועמדים מנוסים "עם קבלות" שמייצגים את מגוון הציבורים בבני ברק.

לאחר קבלת תוצאות הסקר, החליטו בליכוד, בעידוד ראש הממשלה כאמור, להציב בראש הרשימה בבני ברק את יעקב וידר, פעיל ציבור חרדי מוכר בעיר.

וידר, המקורב לנתניהו נפגש היום עם ראש הממשלה נתניהו שאישר לו להריץ רשימה בבני ברק. בהנחיית ראש הממשלה יוצב במקום השני ברשימה מועמד שייצג את הציבור הדתי לאומי, שגם הוא כיום אינו מיוצג בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר