אחרי החגים

המועמד המוביל לרבנות מלבורן יגיע לבקר בקהילה בתשרי

הגרמ"מ וייס, מו"צ פאפא בבורו פארק הוזמן לביקור בקהילת עדת ישראל במלבורן, וצפוי להיבחר לרבנות - כחודשיים לאחר פטירתו של גאב"ד העיר המיתולוגי, הגרא"צ בעק זצ"ל (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
בניין קהילת 'עדת ישראל' (צילום מסך מתוך Google Maps)

כחודשיים לאחר פטירתו של גאב"ד מלבורן, הגרא"צ בעק זצ"ל, מסתמן כי יורשו המיועד שוקל בחיוב לעלות לכס הרבנות של העיר האוסטרלית.

הגאון רבי משה מנחם וייס, מו"צ בקהילת פאפא בבורו פארק, הוזמן לקהילת 'עדת ישראל' במלבורן שבאוסטרליה, ויגיע לבקר בה אחרי חגי תשרי, כך בישרה מודעה שפרסמה ההנהלה.

הגרא"צ בעק זצ"ל (צילום: באדיבות המצלם)

מוקדם יותר פורסם ב'כיכר השבת' כי הקהילה ביקשה מהרב וייס לשקול את המשרה, אך טרם קיבלה תשובה. מנהיגי הקהילה כתבו כי הם "ממתינים לתשובתו אם יאות לבקר כאן בקרוב, לראות וליראות".

"מתוך הצעות רבות ונכבדות שהגיענו, דרשנו ושאלנו על הצעה מסויימת שרבים וכן שלמים מקהלתנו ומחוצה לה הציעו, וכן המליצו עליה רבנים ואדמו"רים, ואמרו חוות דעתם שההצעה ראויה והגונה היא", כתבו הפרנסים במודעה.

'עדת ישראל' נותרה ללא רועה מאז פטירת הגאון רבי אברהם צבי בעק, מגדולי הרבנים בתפוצות, שהנהיג את הקהילה המעטירה עשרות בשנים, ונפטר עשרה ימים לאחר שעזב את העיר והעתיק את מקום מגוריו לבית שמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר