פרשיית בית שמש

הוסרו מרבית ההגבלות שהוטלו על משה מונטג

בית המשפט הסיר את כל ההגבלות שהוטלו על חבר מועצת העיר בית שמש, משה מונטג, לאחר שחרורו מהמעצר. השוםט נימק זאת בחשיבות לקיום מערכת בחירות ללא מגבלות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
משה מונטג (באדיבות המצלם)

בית המשפט השלום בראשון לציון הסיר היום (שלישי) את כל ההגבלות שהוטלו על חבר מועצת העיר בית שמש, משה מונטג, כשהתיר לו לעסוק בכל דבר בעיריית בית שמש, מלבד שיחות הקשורות לחקירה.

בית המשפט קבע כי מונטג ימשיך להשתתף בישיבות המועצה בעיריית בית שמש - כולל עיסוק בנושאי תכנון ובניה ואגף ההנדסה, וכן ימשיך לשמש כמנכ"ל הגמ"ח המרכזי ויוכל אף להיכנס למשרדיו.

לצד זאת, אסר השופט על מונטג לכהן כיו"ר אגף ההנדסה וכי"ר ועדת תכנון ובניה. השופט נימק את החלטתו בכך שיש חשיבות לאפשר למונטג לקיים מערכת בחירות ללא מגבלות.

כזכור, לפני מספר חודשים עצרה המשטרה באישון לילה 10 בכירים מהעיר בית שמש - בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס ועבירות נוספות. בין העצורים היה גם חבר מועצת העיר - משה מונטג.

כפי שדווח ב'כיכר השבת' לפני כחודש וחצי, בית המשפט התיר למונטג לחזור למקום מושבו במועצת העיר בית שמש, אז אף מנע את כניסתו למשרדי העירייה. את משה מונטג ייצגו עורכי הדין עמית חדד, אושר רובינגר ונועה מילשטיין ממשרדו של ד"ר יעקב ויינרוט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר