3 שנות מאסר

נוחי דנקנר מגיב להחמרה בעונשו: "'אלול' עורר בי תקווה לזיכוי"

לאחר החמרת עונשו היום בבית המשפט העליון משנתיים מאסר ל-3 שנים, מגיב לכך איש העסקים נוחי דנקנר, בשיחות סגורות, ומגלה כי חודש אלול נסך בו תקווה שיזוכה (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דנקנר, בבית המשפט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

איש העסקים נוחי דנקנר, שעונשו הוחמר היום (רביעי) בבית המשפט העליון משנתיים מאסר ל-3 שנים, הגיב לכך באופן מפתיע משהו בשיחות סגורות, בהן קשר גם את חודש אלול להחלטה דרמטית זו.

לפי הדיווח ב'כאן 11', דנקנר נשמע אומר: "לא ציפיתי לתוצאה הזו, אני בהלם. אני עדיין מתקשה לעכל את זה. הרצנו כל מיני תרחישים, וממש לא צפינו תרחיש כזה".

"האמנתי שיהיה פה זיכוי", המשיך איש העסקים הבכיר לשעבר, "גם העיתוי של פסק הדין בחודש אלול ולפני החגים, עורר אצלי תקווה שיהיה כאן זיכוי".

כזכור, לפי גזר הדין אמור דנקנר להיכנס לכלא כבר ב-2 באוקטובר, בעוד פחות מחודש וחצי. עדיין לא ברור אם עורכי דינו ינסו לנקוט במהלכים משפטיים כדי לדחות עוד את הקץ, אך הסיכוי לכך נראה בשלב זה קלוש למדי.

את הבשורה הקשה על ההחמרה בעונשו, קיבל דנקנר בצורה לא אנושית במיוחד, אותה הגדירו לאחר מכן במערכת בתי המשפט כ"תקלה": תחקירנית 'ערוץ עשר' התקשרה לשאול אותו מי העביר לו את הכרעת שופטי בית המשפט העליון, והוא ענה: "את"...

את עונשו צפוי דנקנר לרצות, לאחר שהורשע בכמה עבירות על חוק ניירות ערך, בהן תרמית מניות, הכנסת פרט מטעה בתשקיף והפרת חובת דיווח, וכן בעבירה על חוק איסור הלבנת הון; סעיף עשיית פעולה ברכוש אסור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר