בני ברק • ש"ס לצד 'דגל'

הגר"ש כהן לרובינשטיין: 'תזכה לקדש שם שמים כראש עיר'

אברהם רובינשטיין, מועמד 'דגל התורה' לראשות העיר בני ברק - בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי, זכה אמש לתמיכת נשיא המועצת הגר"ש כהן שבירכו בחמימות • ומה ביקש דרעי מהגר"ש? • צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

בלעדי • ש"ס מתייצבת לצד 'דגל' במאבק על בני ברק: בעוד בערים החרדיות השונות, ההחלטות לא נראות באופק, כאשר מתקיימים דיונים ונערך משא ומתן מתיש בין הסיעות באשר לשאלת התמיכה במועמד כזה או אחר, בבני ברק זהות ראש העיר הבא מטעם סיעת "דגל התורה" ברורה וידועה לכל.

העיר בני ברק, כידוע, נמצאת הרחק מזרקורי הפוליטיקה המתנהלת ערב בחירות בערים השונות. חברי העירייה שומרים על תיאום בין כלל הסיעות, 'דגל התורה', 'אגודת ישראל' וש"ס, כאשר כל אחד יודע כי זהו רצונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שהכריע כבר יותר מפעם אחת באופן ברור כי "בני ברק שייכת לרובינשטיין" ועל כן הינו ראש העיר הבא מטעם "דגל התורה".

אמש (רביעי) קיבל אברהם רובינשטיין גושפנקה נוספת ואמירה ברורה מכיוונה של סיעת ש"ס. זה קרה ברובע היהודי בירושלים, במעונו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, שם נערכה שמחת שבע ברכות מצומצמת לבנו של הנגיד ר' אייל משיח, בראשות מארח השמחה, חבר המועצת הגר"ש בעדני ובהשתתפות יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ומספר מצומצם של מקורבים.

הגר"ש כהן, רובינשטיין והגר"ש בעדני (צילום: יעקב כהן)

אל השמחה הוזמן באופן אישי המועמד לראשות עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, המיודד שנים ארוכות עם הנגיד משיח. עם כניסתו של רובינשטיין, הציגו אותו בפני הגר"ש כהן כי זהו "ראש העיר הבא של בני ברק אברהם רובינשטיין".

חכם שלום לחץ את ידו בחמימות ושאל אותו בחיוך: "אתה רוצה להיות ראש העיר?", רובינשטיין: "רוצה? שאלה קשה מדי...", בשלב זה אחד הנוכחים מספר לחכם שלום כי מרן הגר"ח קנייבסקי נוהג לכנות את רובינשטיין תדיר "המלך של בני ברק" כאות חיבה והערכה מיוחדת.

לאחר מכן נשיא המועצת בירך את רובינשטיין: "שתזכה לקדש שם שמים כראש עיר, שתהיה לך דרך צלחה והמון סייעתא דשמיא", תוך שהוא מכביר במילים חמות על צרכי הציבור הספרדי כברכת הדרך.

אייל משיח, רובינשטיין, הגר"ש כהן ואריה דרעי (צילום: יעקב כהן)

בשלב זה מתערב בשיחה יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי היושב מימינו של הגר"ש, ומבקש בחיוך ש"יברך את רובינשטיין שיהיה לו שר פנים טוב בקדנציה שלו, כמו שהיה לזייברט". חכם שלום חייך למשמע הבקשה האישית והמיוחדת, כשהמסר מובן וברור ומעיד לא פחות, על התיק אליו ישאף דרעי בממשלה הבאה: שר הפנים.

בסיום השיחה לחץ הגר"ש שוב את ידו של רובינשטיין ואיחל לו בחמימות יתירה ברכת הדרך ושפע ברכות.

גורמים בכירים ב'דגל' אומרים ל"כיכר השבת" כי "אם למישהו באגודת ישראל היה ניסיון להכניס את בני ברק לטבלת השח-מט הסבוכה הארצית כ'משכון' על מהלכי דגל בערים אחרות, בא חכם שלום כשלצידו יו"ר הסיעה אריה דרעי ולא הותירו מקום לספקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר