למרות מאמצי 'דגל'

סקר: יהב בפער של פחות מ-5% על יריבתו

על פי סקר מינה צמח בעיר חיפה, יהב מוביל עדיין את רשימת המועמדים בפער של 5% מעל יריבתו עינת קליש. ההנהגה החרדית עדיין חלוקה כיצד לנהוג בבחירות בחיפה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ההנהגה החרדית בעיקר זו המזוהה עם 'דגל התורה' וש"ס, עוקבת בדריכות אחר הנעשה בעיר חיפה. סקר מינה צמח שמתפרסם הבוקר ברדיו חיפה מגלה כי הפער בין ראש העיר יונה יהב ליריבתו עינת קליש רותם הולך ומצטמצם אם כי יהב עדיין המועמד המוביל.

על פי הסקר: 60% מתושבי חיפה נמנים על גוש "רק לא יונה". לפי הסקר יהב ממשיך להוביל עם 32.6% לעומת 27.3% לקאליש 6.8% לעציוני ו2.4% לזלצמן. 26.8% טרם החליטו או לא יודעים למי להצביע.

כזכור, השבוע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נפגש עם ראש עיריית חיפה יונה יהב. את דבר הפגישה הוציאו לתקשורת מטה יונה יהב ודוברות ש"ס במקביל, מה שמלמד על תיאום ושיתוף פעולה בין הצדדים.

בחיפה, מתנהל קרב ארוך נגד ראש העיר יונה יהב, בהובלת 'דגל התורה' ונציגה חבר המועצה מיכי אלפר. במפלגה הליטאית קיוו, כי כחלק מהציר הנרקם בין יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ליו"ר ש"ס אריה דרעי, ישתפו השניים פעולה בחיפה, אך מסתבר לפחות בשלב זה, כי לא כך הם פני הדברים.

גורם בכיר בש"ס אומר ל"כיכר השבת", כי לא נאמרה המילה האחרונה בחיפה, וכי יו"ר ש"ס אריה דרעי עדיין לא הביע את עמדתו באשר לבחירות המקומיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר