תקיפה או "קצר חשמלי"?

דיווחים בסוריה: ישראל הפציצה שדה תעופה צבאי בדמשק

כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי נשמעו פיצוצים בשדה התעופה הצבאי 'אלמזה' שבדמשק. בעוד חלק מכלי התקשורת טענו כי מדובר בתקיפה ישראלית, מקור צבאי טען כי מדובר בקצר חשמלי (חדשות)

תקיפה או קצר? (צילום מסך מתוך טוויטר)

כלי תקשורת בסוריה כי הלילה (ראשון) לאחר חצות נשמעו פיצוצים בשדה התעופה הצבאי "אלמזה" שבדמשק. בעוד חלק מכלי התקשורת טענו כי מדובר בתקיפה ישראלית, מקור צבאי הכחיש וטען כי מדובר בקצר חשמלי.

גורמי אופוזיציה בסוריה טענו כי מחסן אמצעי לחימה של צבא אסד הותקף. רשת "אל מיאדין" האשימה את ישראל בתקיפה ומרכז המערב הסורי לזכויות אדם דיווח כי יש הרוגים ופצועים בתקיפה הישראלית.

לעומת זאת, סוכנות הידיעות הרשמית "סאנא" ציטטה מקור צבאי שהכחיש כי מדובר בתקיפה ישראלית ואמר כי קצר חשמלי גרם לפיצוץ במחסן נשק בסמוך לשדה התעופה.

כלי תקשורת שוניםב סוריה דיווחו כי מערך ההגנה האווירית של סוריה הופעל נגד מטרה לא מזוהה. סוכנות הידיעות "רויטרס" ציטטה "גורם בכוחות התומכים בצבא הסורי" שטען כי הפיצוץ נגרם בעקבות טיל שפגע במחסן.

רשת אל ג'זירה דיווחה כי התקיפה כוונה לעבר מרכז ג'מראיא למחקרים מדעיים, שנמצא בסמוך לדמשק, ושלפי הדיווחים השונים הותקף כמה פעמים על ידי ישראל במהלך השנה האחרונה.

התקיפה האחרונה בסוריה שיוחסה לישראל היתה לפני כחודש וחצי אז דווח כי מטוסי קרב ישראלים תקפו מטרות באזור חמה ומסיאף. לפי הדווחים, ישראל התקיפה אתר צבאי ונגרם נזק אך לא היו נפגעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר