מבוכה בטקס

אזכרת פרס: השרים לא הגיעו, ירון מזוז עזב

מבוכה רדפה מבוכה באירוע הזיכרון במלאת שנתיים לפטירתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס, בהר הרצל. השרים לא השתתפו וסגן השר שנשלח עזב בהפגנתיות כי נעלב (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
העליב את ירון מזוז? הנשיא ריבלין בטקס (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מבוכה בטקס הזיכרון במלאת שנתיים למותו של נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס. למרות השתתפות נשיא המדינה רובי ריבלין, הרמטכ"ל גדי איזנקוט, יו"ר האופוזיציה, ראש מפלגת העבודה, חברי כנסת, שופטים, אנשי לשכה לשעבר ועוד עשרות שגרירים, דיפלומטים ובני משפחה, לא הגיעו לטקס שנערך ביום שישי בהר הרצל אף אחד משרי הממשלה.

על פי הדיווח ב-ynet, גם הנציג הרשמי של הממשלה שנשלח לטקס, סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז, עזב את המקום בהפגנתיות לאחר שנפגע כאשר הנשיא לא הזכיר אותו בנאומו.

מזוז, שישב בקהל, התרגז על כך שנשיא המדינה ראובן ריבלין לא הזכיר אותו בראשית דבריו. הוא הניח את זר הממשלה לזכרו של פרס ועזב בהפגנתיות את המקום. לאחר מכן מחה מזוז גם בפני משפחת פרס ומארגני הטקס על כך שלא הזכירו אותו כפי שנהוג בטקסים מסוג זה.

יצוין, כי האזכרה אינה מוגדרת כאירוע ממלכתי הדורש רשימת מוזמנים מדרגים שונים, אך למרות זאת נשלחו אליה נציגים מבית המשפט העליון וממוסדות שלטון נוספים.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת היה ברשימת המוזמנים לטקס ובהר הרצל אף המתין לו כיסא הנושא את שמו, ואף זר פרחים שהוא אמור היה להניח במהלך הטקס. אלא שהכיסא נותר מיותם וברקת לא הופיע לטקס.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה להיעדרותו של ברקת: "מדובר באי־הבנה פנימית של לוח הזמנים שתואם, וצר לנו על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר