בגלל מאבק משפטי

תושבים זועמים: האם עיריית בני ברק נוקמת בילדי החיידר?

הורים לילדים בחיידר "כרם גפן ישראל" בבני ברק, טוענים כי העירייה מתנכלת לילדיהם בגלל מאבק משפטי שניהלה ההנהלה. הרקע: אישור שימוש בקרקע. בעירייה מאשימים את החיידר (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ראש העיר חנוך זייברט (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

האם עיריית בני ברק מתנכלת למוסדות שהיו שותפים לעתירות נגד העירייה על ההקצאות בעיר? התושבים טוענים שכן והמפסידים הם ילדי חיידר בעוד בעירייה מפנים אצבע מאשימה להנהלת החיידר.

הורי תלמוד תורה 'כרם גפן ישראל', בשכונת קריית הרצוג בבני ברק, הופתעו לקבל מכתב מהנהלת תלמוד התורה, בו מובהר להם כי פעילות הצהרונים תהיה חלקית מאחר ומשרד החינוך לא חידש לתלמוד תורה את הרישיון. בעקבות כך, מאות ילדים נותרו ללא צהרונים.

ההורים מתריעים בשיחה עם "כיכר השבת" כי הדבר יפגע ביכולת שלהם להתפרנס שכן יאלצו לדאוג לילדיהם כבר משעות הצהריים.

אחד ההורים מאשים כי "תלמוד תורה 'כרם גפן ישראל' הגיש עתירה נגד העירייה על ההקצאות, מריח לא טוב ש'במקרה' לא אושר רישיון מוסד ופעילות הצהרונים היא חלקית. פוגעים בילדים, נוקמים בהם, בגלל מאבק משפטי של ההנהלה".

בהנהלת הת"ת הפנו אצבע מאשימה לעירייה בטענה שהיא מסרבת לחדש להם את האישור לשימוש בקרקע מה שמונע את קבלת הרישיון של הגנים.

בהודעה להורים שנשלחה בסוף השבוע, כתבו בהנהלת הת"ת: "נכון לשעת כתיבת שורות אלו, עדיין אין אישור לפתיחת צהרונים ברחוב גניחובסקי. ברחוב הרב אברמסקי ייפתחו בע"ה צהרונים".

"ההבדל בין המתחמים", מסבירים בהנהלה להורים, "נובע מכך שברחוב הרב אברמסקי הרישיון של הגנים בתוקף עד סוף תשע"ט, ואילו ברחוב גניחובסקי הרישיון הסתיים בסוף תשע"ח ויש צורך בחידושו".

לדברי ההנהלה: "לצורך החידוש אנו זקוקים לאישור שימוש בקרקע מעיריית בני ברק, אישור אותו קבלנו עד היום במשך כל השנים ללא כל בעיה. כיום, העירייה מסרבת לתת לנו אישור שימוש כבר למעלה מחצי שנה. ללא מסמך זה, וללא חידוש הרישיון, לא רק שלא יתקיימו צהרונים אלא גם תקצוב לגנים אלו לא ייכנס לת"ת".

"הנהלת הת"ת פועלת כבר תקופה ארוכה להסדרת הרישיון כחוק. מאידך, כל מי שחושב שיש לו השפעה בעירייה או במשרד החינוך, מוזמן להשתדל בזה".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "משרד החינוך דורש אישור הקצאה כחוק, כדי לחדש את הרישיון לת"ת 'כרם גפן ישראל', שאגב אינו עירוני, אלא של עמותה. מבדיקה משפטית הוברר, כי לא ניתן לאשר הקצאה לת"ת במקום בו הם יושבים שלא כחוק על שטח שמיועד לכביש.

"במשרד החינוך גם הובהר, כי לא זו בלבד, שהת"ת יושב על שטח שמיועד לכביש, אלא שגם נמסר למשרד מידע על ישיבת הת"ת בחלקה אחרת, עובדה שאינה נכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר