הדוקר הואשם

בן הישיבה איים על חברו: "אראה לך מה זה"

הפרקליטות הגישה היום את כתב האישום נגד הצעיר ממודיעין עילית שדקר לפני כשבוע את חברו לישיבת 'כנסת הגדולה'. מפרטי האישום עולה, כי הוא תכנן את מעשיו מראש (חרדים)

הדוקר, בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הצעיר ממודיעין עילית שדקר לפני כשבוע את חברו לישיבת 'כנסת הגדולה', מואשם היום (שלישי) בעבירה של 'חבלה בכוונה מחמירה'.

הפרקליטות מפרטת בכתב האישום, כי מסיבה שאינה ידועה, גמלה בלבו החלטה לפגוע בחברו. לשם כך הוא הצטייד בסכין והחביאה על גופו. סמוך לשעה 12 הוא ניגש לחבר ואמר לו: "בוא שניה, אני רוצה לומר לך משהו", אחז בחוזקה בעורפו והובילו לכיוון תאי השירותים שבסמוך.

בשלב זה הוא אמר לו: "אני אראה לך מה זה", שלף את הסכין והחל לדקור אותו. הנדקר ביקש מהנאשם לחדול ממעשיו ונפל ארצה, אך זה לא חדל ממעשיו והמשיך לדקור אותו, עד שתלמיד נוסף הבחין בנעשה, אחז בידו ועצר אותו ממעשיו. "לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום", מתארת הפרקליטות בכתב האישום.

כתוצאה מהדקירה, נגרמו לצעיר 3 פצעי דקירה חודרים בחזה, פצע דקירה ביד ימין, בריאות בכבד ובכליה. הוא הובהל לבית החולים שיבא, שם אושפז עד יום חמישי האחרון.

כזכור, שלשום שלח בית משפט השלום בירושלים את הדוקר, לאשפוז בבית החולים הפסיכיאטרי 'איתנים', בשל טענות פרקליטו עו"ד בן מעוז כי הוא סובל מרקע נפשי כלשהו.

דבריו של עו"ד בן מעוז ל'כיכר השבת' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרטיו של המעשה הקשה, זעזעו את עולם הישיבות. תלמיד הישיבה שהגיע ראשון לזירה, תיאר ל"כיכר השבת" את שהתרחש ברגעים הדרמטיים: "שמעתי צעקות שבחור התעלף, רצתי אל המקום כדי להגיש עזרה, וראיתי את חבר שלי כשהוא שרוע על הרצפה, מדמם, ברחבה שבתוך הישיבה".

"ניגשתי אליו, ומיד הבנתי שכמובן לא מדובר בהתעלפות, אלא במקרה חמור הרבה יותר. בחורים שעמדו הסמוך הזעיקו מיד אמבולנס. אחרי שהורידו ממנו את החולצה, הבינו כולם שמדובר שזו לא דקירה עם איזה עט. ראיתי חורים בבטן שלו, מדקירות הסכין הרבות".

הדוקר נמצא כעבור חצי שעה על ידי השוטרים בתום סריקות ממושכות, כשהוא מתחבא באחד מחדרי הפנימייה וכשכל גופו רועד והוא ממלמל הברות קטועות ולא ברורות.

לאחר מספר ימים, כזכור, הוטב בדרך נס מצבו של הנדקר, תושב מודיעין עילית אף הוא, והוא הגיע לברך 'הגומל' מול חבריו לישיבה.

עו"ד בן מעוז (יח"צ)

מפרקליטו של הנאשם, עו"ד בן מעוז, נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "בניגוד למה שטענה המשטרה בחקירה ובבית המשפט עד כה, היום אנחנו יודעים בוודאות שהמשטרה לא באמת יודעת מה קרה שם; הם לא יודעים לומר מה המניע לעבירות שמייחסים לו, וכתב האישום חסר הרבה פרטים מהותיים שנותרו בעלטה".

"כמו כן, בניגוד למה שיוחס לו בחקירה, כתב האישום מייחס לו עבירה של גרימה חבלה ולא ניסיון לרצח. בשלב הזה נדחה הדיון, על מנת שאוכל ללמוד את חומרי החקירה. כמו כן, טרם התקבלה חוות הדעת הפסיכיאטרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר