כמו הדתיים

עוצמה יהודית: לאסור על הבריכה ברהט להתקיים בהפרדה

ד"ר מיכאל בן ארי, עו"ד איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין פנו למשנה ליועהמ"ש, עו"ד דינה זילבר, בטענה שאם לדתיים אסורה הפרדה - יש להחיל אותו דין גם אצל הבדואים (בארץ)

נשים ברהט (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

ראשי תנועת 'עוצמה יהודית' פנו היום (שלישי) למשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד דינה זילבר, בדרישה למניעת פעילות ההפרדה בבריכה העירונית שבעיר רהט, ולהפסיק את המימון לבריכה.

מדובר בבריכה העירונית הראשונה שנפתחה לאחרונה בעיר רהט, בריכה שמופעלת במתכונת של הפרדה מלאה בין גברים ונשים, כאשר האפשרות לפתוח את הבריכה גם למשפחות - כך שגברים ונשים יוכלו להיכנס ביחד, נדחתה על ידי ההנהלה.

בפנייתו לעו"ד זילבר, מציין עו"ד בן גביר, מראשי תנועת 'עוצמה יהודית', כי אמנם תנועתם מאמינה בשחיה בבריכה נפרדת, אך הפנייה באשר לבריכה ברהט נעשית לאור המדיניות של הגב' זילבר, שכזכור מנעה את קיומו של האירוע הנפרד 'משיח בכיכר' במימון עיריית תל אביב.

יוזכר כי בעקבות התערבותה של זילבר, נמנע גם אירוע של סליחות - שוב בשם העיקרון שאין לעירייה לממן אירועים נפרדים לגברים לחוד ונשים לחוד.

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בפנייה, הזכיר בן גביר לזילבר כי רק לאחרונה קיבל בית המשפט את עתירתן של כמה משפחות בעיר קריית ארבע, באשר למתן שעות 'משפחה' בהן תופעל הבריכה ללא הפרדה בין גברים לנשים.

במהלך אותו דיון, העירו השופטים שברור כי לא יתירו התנהלות של שחיה נפרדת לנשים וגברים, מבלי לאפשר לזוגות משותפים לשחות אלה לצד אלה, בבריכת שחיה הממומנת מכספי משלם המיסים הישראלי.

לדבריו של ד"ר מיכאל בן ארי, מראשי 'עוצמה יהודית', "חוק הוא חוק ולא ניתן להפר אותו. הצביעות של השמאל הקיצוני וארגוני זכויות הנשים חוגגת, אך אנו נדאג לייחס שוויוני - גם ברהט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר